Reservation i Frankrig
Fra : Hans

Dato : 12-07-03 23:11

Som nævnt i et tidligere indlæg søger vi campingpladser i Alsace-området.
Takket være de god svar har vi fundet en stribe spændende pladser med mere
eller mindre (mest mindre) muligheder for online reservation.

Men hvordan fungerer det i praksis - er det nødvendigt at reservere, at
eller kan man bare planlægge sin ankomst i de tidlige morgentimer og håbe på
en ledig plads?

Vi ankommer i næste weekend - og vil jo helst ikke ligge i en vejgrøft.

Hilsner,
Hans

Fra : [BitSeN]

Dato : 13-07-03 07:34

On Sun, 13 Jul 2003 00:10:37 +0200, "Hans" <fsdaf@wewe.uk> wrote:

>Men hvordan fungerer det i praksis - er det nødvendigt at reservere, at
>eller kan man bare planlægge sin ankomst i de tidlige morgentimer og håbe på
>en ledig plads?

Sidste år havde vi ikke reserveret, og vi ankom lørdag aften kl. 21.30
i uge 30, begge pladser vi besøgte var netop lukket da vi ankom, men
om morgenen var det overhovedet ikke noget problem at komme ind.
Vi overnattede på en rasteplads.

Jeg tror sagtens du kan få en plads, men overvej at ankomme tidligt på
dagen. (jeg tror det er nok før middag). Hvis der ikke er plads på den
første campingplads kører du bare videre, der er massere af
campingpladser i hele Alsace.
Det gør det også lettere at få en plads da i jo kræver lidt mindre
plads, når i har et telt.

God tur.

mvh
Brian