MANUAL - Olivetti Echos Notebook ?
Fra : hjni

Dato : 12-07-03 18:24

HJÆLP.
Hvem har en Manual/Userguide til en Olivetti Echos Notebook (ældre model) -
eller hvorfra kan den evt. downloades ??

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 13-07-03 07:32

In article <3f10441e$0$5140$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, hjni wrote:
> HJÆLP.
> Hvem har en Manual/Userguide til en Olivetti Echos Notebook (ældre model) -
> eller hvorfra kan den evt. downloades ??

Sådan en har jeg vist liggende. I 2720 Vanløse

Thomas, Vanløse

Fra : Peter_Schmidt

Dato : 03-08-03 15:43

Hej Thomas.

Når du nu har en manual til en Olivetti Echos Notebook har du jo sikkert
også den gamle Notebook til at ligge et eller andet sted i kælderen ik?
Vil du være flink at kigge på strømforsyningen dertil og skrive tilbage
til mig hvor mange volt (spænding) den er på?

På forhånd tak.
Peter Schmidt

http://www.kandu.dk/