Kugletryk på Combicamp
Fra : USER

Dato : 12-07-03 16:18

Hej NG vi skal på ferie i morgen og vi har lastet vores CC med følgende

2 stole, fortelt, bord, og diverse.

jeg satte lige en vægt på for at måle trykket og det var på 40 kg, er det
for lidt eller for meget. findes der et skema man kan gå ud fra eller måske
andet..

M.V.H

Henrik

Fra : Ebbe Rasmussen

Dato : 12-07-03 16:42

USER wrote:

> jeg satte lige en vægt på for at måle trykket og det var på 40 kg, er
> det for lidt eller for meget.
>
> M.V.H
>
> Henrik

Hej Henrik
På vores CC er der et skilt hvor der står at kugletrykket skal være 50 kg.
Det er også det skilt hvor totalvægten står på. Det er den nye Venezia vi
har.
Ebbe

Fra : Steen Larsen

Dato : 20-07-03 21:20

"Ebbe Rasmussen" <ebberas@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Henrik
> På vores CC er der et skilt hvor der står at kugletrykket skal være 50
> kg. Det er også det skilt hvor totalvægten står på. Det er den nye
> Venezia vi har.

Jeg tror at de 50 kg er max. vægten jeg tror at de 40 kg er meget
passende teorien siger ca. 5% af totalvægten hvad vil sige ca.25 kg men
hellere lidt for meget end lidt for lidt.

--
Med Venlig Hilsen Steen Larsen