S. Db ammatur til 128 liter
Fra : Niccin

Dato : 12-07-03 15:46

Jeg har et armatur til et 128 liter, med 2 rør osv.

Det er mærket af brug, og letter defekt, men virker uden problemer.

Sælges for Højeste bud inden Tirsdag.

Skal afhentes i Herfølge.

Fra : Niccin

Dato : 12-07-03 15:47

Glemte at sige at fotos kan sendes.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 12-07-03 16:17

Niccin wrote:
> Glemte at sige at fotos kan sendes.

Du glemte også st poste i den rigtige gruppe

Køb/salg/bytte må kun finde sted i markedsgrupperne, så det rigtige sted
ville have væet:

--
M.v.h. Jan Vestergaard, Kildedalen 27, 3400 Hillerød
Email: jan@NOSPAMjve.dk Web: http://www.jve.dk

Fra : Niccin

Dato : 12-07-03 16:23

har du også sendt en besked til Ole Larsen ?.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 12-07-03 16:38

Niccin wrote:
> har du også sendt en besked til Ole Larsen ?.

Oles indlæg har ikke noget med salg at gøre, men er et svar på et indlæg
i salgsgruppen, der ikke har noget med salg at gøre og som Ole derfor
far fut'et til denne gruppe, hvor det hører til !

Fra : Niccin

Dato : 12-07-03 17:21

Ok ok jeg tror at det lokale cyber politi har forklaret hvor jeg skal poste
mit indlæg.

Men forklar mig så lige hvorfor man ikke har lavet en simpel opdeling.
En gruppe som har navnet dk.privat.akvarium hvor man kan sælge/købe alt
hvad der høre til et akvarium " lys, sten, planter osv."
Og en der har navnet dk.privat.akvarium.dyr hvor der sælges/byttes fisk og
forespørges om disse.

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 12-07-03 17:56

Niccin wrote:
> Ok ok jeg tror at det lokale cyber politi har forklaret hvor jeg skal
> poste mit indlæg.

Jep, og det skal du da være glad for, for så er chancerne for atdu får solgt
det du ønsker blevet meget større (gælder ikke så meget i denn gruppe, men
kig på dk.edb.hardware- grupperne og du vil se at det er blevet standard at
byde 1 skumbanan lige meget hvad)

> [...]
> alt hvad der høre til et akvarium " lys, sten, planter osv."
> Og en der har navnet dk.privat.akvarium.dyr hvor der sælges/byttes

Der er to danske grupper som handler om akvarie.
news:dk.fritid.dyr.akvarium som er stedet hvor man snakker om akvarier, fisk
pumper og alt muligt andet. Men de danske nyhedsgrupper er delt op så hvis
man vil sølge/købe skal man over i en af marked-grupperne. Derfor findes

Desuden er det lettere at følge en tråd hvis man skriver svaret under det
man svare på.

Der er megen hjælp at hente på www.usenet.dk hvor du kan læse om de danske
nyhedsgrupper, og Netikette, det vil sige god opførsel.

Når et indlæg drejer sig væk fra gruppen fundats ( beskrivelse af hvilke
emner gruppen er beregnet til) bør der skiftes til den gruppe som er
relevant. I dette tilfælde vælger jeg at sætte FUT (Follow Up To) til
gruppen news:dk.admin.netikette, hvilket vil sige at folk som svarre på mit
indlæg ikke vil se indlæget her i news.dk.fritid.dyr.akvarium men indlæget
vil dukke op i news:dk.admin.netikette hvor denne tråd nu hørre hjemme.

Der er en gruppe som er oprette til nye på usenet, hvor du kan få svar på
evt. spørgsmål du måtte have om Usenet:

FUT news:dk.admin.netikette
--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 12-07-03 18:02

Niccin wrote:
> [...]
> alt hvad der høre til et akvarium " lys, sten, planter osv."
> Og en der har navnet dk.privat.akvarium.dyr hvor der sælges/byttes

Det har man da også.

Man har vedtaget at al handel skal foregå i grupper der hedder noget med
marked.

Diskussionsgruppen hedder i dette tilfælde

Det tilhørende markedsgruppe hedder så

på samme måde er der f.x. til foto grupperne

news:dk.fritid.foto og markedsgruppen news:dk.marked.privat.foto

o.s.v.

Men den diskussion hører heller ikke til her i gruppen

Kig på www.usenet.dk - også afsnittet om citatteknik !

Fra : Jan Bøgh

Dato : 21-07-03 12:45

Niccin wrote:
> Ok ok jeg tror at det lokale cyber politi har forklaret hvor jeg skal
> poste mit indlæg.

Har du det sådan, at du kalder alle, der vil lære dig noget for 'politi'?

Selvom jeg har megen respekt for politiet, er der noget, der siger mig, at
du nok ikke mener det positivt, når du nævner cyperpoliti.
/OT: ( http://www.fiduso.dk/?page=skraekeksempler )/

vh
Jan

Fra : Niccin

Dato : 12-07-03 18:36

Tja siden der åbenbart er flere indviklede regler ind godt så tror jeg
armaturet ryger ud til storskrald.

Fra : Ole Larsen

Dato : 12-07-03 18:55

"Niccin" <Herfoelge@Andersen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Tja siden der åbenbart er flere indviklede regler ind godt så tror jeg
> armaturet ryger ud til storskrald.

Det er naturligvis helt OK at du ikke gider denne gruppe. Men hvis det er
fordi du synes det er
indviklet, er det din skole og din forkælethed, det er galt med. Du har fået
_venlig_ og _positiv_
vejledning af flere.

--
Mvh,