Anbefaling af C-plads på Fyn og i Skagen o~
Fra : Nick

Dato : 12-07-03 15:44

Jeg ved godt der kan være meget stor forskel på, hvad de enkelte familier
ligger vægt på! Men er der nogen der "tør" give begrundede anbefalinger af
pladser for en familie med 3 børn (2 på 9 og 1 på 13 - alle drenge).

På forhånd tak

Fra : Lone Herskind

Dato : 12-07-03 15:59

Det tør jeg godt! Altså at anbefale en campingplads. Vi har netop denne
sommer ligget på Åbo camping i Tversted. Jeg ved ikke om det er for langt
fra Skagen, der er ca. 40 km. Men i hvert fald er det nogle dejlige pladser,
og en god campingplads, med et stort badeland bl.a. Tjek selv pladsen på
deres hjemmeside.

Mvh
Lone

Fra : hatmand

Dato : 12-07-03 19:57

På Fyn kan jeg varmt anbefale Sandager Næs Camping ved Assens. Specielt
med tre knægte i den alder. Vandland, hoppepuder, legeplads, dyr
kanoudlejning,fiskemuligheder vandcykler m.m. Derudover en pæn størrelse
SparKøbmand på pladsen så priserne er ok. Grillbar er der også.

www.sandagernaes.dk er webadressen.

http://www.kandu.dk/

Fra : Jens og Sanne

Dato : 13-07-03 10:50

bøsøre camping på fyn er bare alletiders, hele pladsen er bygget på temaet
H.C. Andersen og der er kæledyr og underholdning osv....

Fra : Jens og Sanne

Dato : 13-07-03 10:55

www.bosore.dk/ se hjemmesiden

Fra : pfp

Dato : 25-07-03 08:36

> [...]
>
> På forhånd tak
>
> Vi har i flere år ligget på Nyborg strand camping - en ideel plads
meeeeget tæt på en af fyns bedste badestrande og ikke mindst tæt på alle
seværdigheder så som odense og broen til sjælland ( bonbon land mm. )
se evt. på nettet under nyborg strandcamping. mvh.

http://www.kandu.dk/

Fra : Hansen & Bennetsen

Dato : 03-08-03 19:56

Bøjden Strandcamping er et dejligt sted med en fantastisk beliggenhed ned
til øhavet, pool, supermarked, osv. Og så ligger Faaborg kun 10 km væk.

VH
Finn A. Hansen

Fra : Sebastian

Dato : 09-08-03 10:54

Hej
Jeg er meget enig med beliggenheden...
Men værterne hviler lidt for meget på de laurbær!
Eks. Dagens aktivitet på pladsen var f.eks: Futte kører på pladsen ( 2
afgange)
Futte er en græsslåmaskine der er spændt et par vogne for som så kører rundt
på pladsen! WHAUU!
Adgang til svimmingpool 5*8 mtr. 5,00 kr. pr.stk. pr.gang! Ikke pr.dag.
WHAUU!
Absolut den mindste parcel plads ud af de 4. pladser vi har været på i år.
Bøjden nærmer sig i højsæson SLUM!
En gang daglig rengøring på så stor en plads er for ringe.
Derudover en masse uhensigtmæssigheder på pladsen f.eks. SKAL man ha et kort
på sig for at få lys på toilettet! Vi var 4 personer men fik kun udleveret
2.kort!
Til tider kaos lignende tilstande ved ind/udkørsel til pladsen! DVS bl.a
lange ventetider for at komme ind/ud!
Iøvrigt fik vi berettet om maser af rapserier fra køkken m.m. dvs madvarer
(frossen) bestik osv.
osv - osv.
Jeg gentager lidt for meget MONEY-MONEY på pladsen men super beliggenhed!
Vi kommer ikke tilbage!

Hilsen
Dennis

Fra : Jan Bøgh

Dato : 04-08-03 16:56

Nick wrote:
> [...]
> familier ligger vægt på! Men er der nogen der "tør" give begrundede
> anbefalinger af pladser for en familie med 3 børn (2 på 9 og 1 på 13

Bunken, der ligger mellem Skagen og Ålbæk.

Meget store pladser, udmærkede sanitære faciliteter, en pragtfuld sandsrand,
DK's smukkeste omgivelser (men det er vel ikke så unormalt, 2 store
legepladser.

http://www.publiccamp.dk/bunken/

Eneste fejl: Kort sæson.

vh