En venlig sjæl?!? Opslag Jægersborggade, K~
Fra : Marc Miltoft

Dato : 12-07-03 12:58

Er der en venlig sjæl der vil undersøge noget for mig, vha. et opslag i
folketællingen 1890 og/eller 1900 for Jægersborggade, Kbh amt.

Mary Helene Hansen og Ole Peter Olsen blev gift 5. August 1894 i Skt Stefans
kirke, Kbh.
På dette tidspunkt boede deres forældre, henholdsvis Jægersborggade 15 og
Jægersborggade 47, kbh.

Mary Helene Hansens forældre Maren Ped/tersen og Hans Hansen boede
Jægersborggade 15. Her er det Hans Hansen's fødested som sandsynligvis
skulle være Idestrup sogn, Maribo amt omkring 1845, som jeg leder efter.

Derudover leder jeg efter Ole Peter Olsen's fader Anders Peter Olsen's
fødselsdato og sted! De bor på Jægersborggade 47 i 1894.

Jeg vil nu høre om der er en venlig person, der gider lave et opslag på
Jægersborggade enten 1890 eller 1900, for at finde de 2 mænds fødselsdatoer
og steder.

Håber du kan hjælpe mig!! På forhånd tusinde tak!