Søger info om avl
Fra : Trine Svenstrup

Dato : 12-07-03 09:31

Hej gruppe,

jeg er i den heldige situation at min hanhund snart skal blive til flere.
Der er en lækker lille tæve som har forelsket sig i ham. Men jeg har forsøgt
at finde noget på biblioteket om avl, men det synes ikke at være noget der
er på mit lokale bibliotek. Derfor vil jeg spørge om der er nogle af jer,
der kender et sted her på nette hvor man kan læse om avl. Her tænkes på: det
bedste tidspunkt, hvornår de skal møde hinanden og hvilke forholdregler man
skal tage.

Med venlig hilsen
Trine

Fra : Gitte & Thorleif

Dato : 12-07-03 11:28

Hejsa

Kontakt din opdrætter, hun vil med garenti gerne sætte dig ind i tingene, og
hendes erfaring med netop jeres race.

V H Gitte

Fra : mathilde

Dato : 18-07-03 21:36

Birgitte Sjødt, efternavnet er nok stavet forkert. Men hun har skrevet
en bog, min hund skal have hvalpe, eller noget i den dur. Den fortæller
om de ting du spørger om, og den kan lånes på biblioteket endda over
nettet.

God fornøjelse,

Mathilde.

http://www.kandu.dk/