Danske server for Unreal Tournament
Fra : Tommy Jensen

Dato : 12-07-03 00:59

Er der nogen der har en idé om der findes en dansk server på nettet for at
spille Unreal Tornament på?

For et par år siden havde både TDC og Tele 2 (eller get2net som serveren hed
i listen over servere), men jeg kan ikke finde dem længer.

--
MVH,
Tommy Jensen

Fra : iddqdATworldonline.d~

Dato : 12-07-03 01:53

Tommy Jensen wrote:
> For et par år siden havde både TDC og Tele 2 (eller get2net som serveren hed
> i listen over servere), men jeg kan ikke finde dem længer.

Der er mange danske servere, men alle serverne frekventeres af folk fra
hele verden (dem uden for europa kan kendes på meget høj ping) så der er
ikke meget formål med kun og gå efter danske servere.

Men hvis du insisterer så kig efter Boomtown til at starte med, det er
TDC's servere og der er ganske mange.

Mvh

Bruno