Problemer med Sony-Ericsson T68i
Fra : Bandit

Dato : 12-07-03 00:12

Hejsa

Jeg har spildt lidt vand på min T68i min stick på mobilen er gået i stykker
,den vil ikke rykke til venstre + at tasterne opføre sig lidt underligt.
Mobilen er købt i udlandet så den kan ikke bare byttes. :(
Jeg har forsøgt at åbne den, har fjernet 4 skruger bag batteriet, men kan se
at der sidder 2 mere på den side hvor tasterne sidder, men hvordan får jeg
fronten af ?
Er er en der kender et godt sted man kan få mobilen lavet ?

Mvh
kenneth

Fra : Connie Nielsen

Dato : 12-07-03 06:33

>Er er en der kender et godt sted man kan få mobilen lavet ?

Hej Kenneth
Prøv Per Sørensen på djubi@djubi.dk
Kan han ikke, ved han hvem der kan.

Mvh...Søren Jørgensen
www.kabelsalg.dk

Fra : mikael

Dato : 12-07-03 11:45

> [...]
se
> at der sidder 2 mere på den side hvor tasterne sidder, men hvordan får jeg

Hejsa, der sidder to skruer i bunden af telefonen, bag batteriet. så sidder
der to skruer aller øverst - for at komme til dem, skal du have den "klap"
af der sidder over batteriet og beskytter for antennen.. hvis du bøjer en
papirklips, kan du med lidt teknisk snilde forsigtigt bøje de to "clips" der
sidder i siden øverst, der hvor batteriet klipses på telefonen.

når du har alle 4 skruer af, skal du trykke på siden af telefonen i begge
sider - lige ud for bunden af displayet, mens du river lidt i coveret - så
siger det click, og du har skilt telefonen ad :)

Held og lykke

Mvh Mikael Brixen

PS. du må under ingen omstændigheder røre displayet, ikke engang med en
klud - der skal pustes ren med luft.. displayet er blødt som smør og bliver
ridset som ingenting..

Fra : Bandit

Dato : 12-07-03 12:57

Kanont tak for hjælpen.. det vil jeg lige prøve :)