Forslag og meninger ønskes
Fra : Dan

Dato : 01-04-01 15:21

Jeg har lavet en side, jeg ville blive glad hvis i ville se på den og så
komme med råd ang. design og navigation.

www.pc-care.dk

Mvh
Dan

Fra : Ferielandet.dk

Dato : 01-04-01 16:31

Dan wrote:

> Jeg har lavet en side, jeg ville blive glad hvis i ville se på den og så

der gik ged i det hele for mig da jeg besøgte dit site, da det på mig
virker som om at den grafik som havner oppe i venstre hjørne skulle have
været placeret et andet sted. Ellers virker navigationen nem, dog kunne
jeg godt tænke mig lidt mere lys i bogstaverne på navigationen.

Venligste hilsner

Per Kristensen
mailto:postmaster@ferielandet.dk
http://www.ferielandet.dk

Fra : Dan

Dato : 01-04-01 19:55

Hejsa

Det med mere lys i knapperne er jeg ved at arbejde på, det med grafikken i
venstre top ved jeg ikek hvad du mener, der skal være et site logo.

Mvh
Dan

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-04-01 16:58

Sun, 1 Apr 2001 16:21:05 +0200, skrev "Dan" <dan@comlines.dk>:

>Jeg har lavet en side, jeg ville blive glad hvis i ville se på den og så
>komme med råd ang. design og navigation.

Du har postet dit indlæg i mindst fire nyhedsgrupper (er det i
virkeligheden et forsøg på opslag i mange grupper?)

Læs <http://www.usenet.dk/netikette/crosspost.html>

med venlig hilsen
Knud
--
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?
Du kan læse alt om de forskellige grupper på

Fra : Dan

Dato : 01-04-01 19:56

Hej Knud

Hvad mener du med det? Jeg vil jo gerne have mere end en persons mening,
hvordan skulle jeg ellers gøre det? Kan man regne med at en person læser
alle grupperne eller??

Mvh
Dan

Fra : FeZ

Dato : 01-04-01 21:05

"Dan" <dan@comlines.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Knud
>
> Hvad mener du med det? Jeg vil jo gerne have mere end en persons mening,
> hvordan skulle jeg ellers gøre det? Kan man regne med at en person læser
> alle grupperne eller??

Hvis du vil have andres mening om dit site er der kun 1 gruppe
der er relevant at poste i: dk.edb.internet.webdesign.ris+ros.

Indlægget er at betragte som OT i de andre grupper.

--
FeZ