Hvalp :o)
Fra : Anne Juul Christophe~

Dato : 11-07-03 21:46

Hej

Jeg må bare lige dele med jer alle at der nu kun er 4 dage til vi får en
lille dalmatinerpige
Vi er nu nået til hvalpe-bims-stadiet...

MVH Anne

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 11-07-03 21:54

"Anne Juul Christophersen" <annejuul@mail.sonofon.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg må bare lige dele med jer alle at der nu kun er 4 dage til vi får en
> lille dalmatinerpige
> Vi er nu nået til hvalpe-bims-stadiet...

Hej Anne

Hvor dejligt for jer!! Uha-uha de sidste dage er forfærdelige! Tiden bare
snegler sig afsted...!

Har i haft hund før? Hvor vil i gå til træning med hende?
Er der ikke et link til en side med billeder af hende?
....og vigtigst af alt, hvad bliver vidunderets navn?

Rinnie

--
Flatcoats: Ciko (250692) Balto (170602) og Jenna (050403)
Golden: Chili (160796)

Fra : Anne Juul Christophe~

Dato : 11-07-03 22:03

Hej Rinnie
Ja - vi har allerede to hunde - en dalmatinerdreng og en
noget+dansksvensgårdhundoglidtmeremåske
- så hos os er der gang i den... men vi bor laaaangt ude på landet langt væk
fra vejen midt på en mark - så her er mulighederne bare i top for at have
hunde! Utroligt at man alligevel kan blive så hvalpekåd når det nu er prøvet
før!
Hun skal hedde "Hilda" - da vi synes at Plet og Hilda klinger perfekt (fnis)
(Plet er dalmatinerherren i huset - opkaldt af vores datter!)
Hun kan ses på http://www.foxy-spots.dk/becka.htm (hun hedder Becka hos
dem).
Jeg vil se om der ikke er hvalpetræning i Tønder som ikke ligger så langt
væk (selvom alt ude på landet ligger langt væk).
MVH Anne