teleimport i TV-avisen
Fra : Per

Dato : 11-07-03 20:20

Så i tv-avisen fra DR her til aften. Teleimport er ¨åbenbart blevet anmeldt
til polititet.

Det var sgu også på tide..

Per

Fra : Michael Jensen

Dato : 11-07-03 20:21

> Så i tv-avisen fra DR her til aften. Teleimport er ¨åbenbart blevet
anmeldt
> til polititet.
>
> Det var sgu også på tide..

Det har de nu været i et pænt stykke tid, det er bare underligt at Tv-avisen
først har fundet ud af det så sent.

Michael Jensen

Slet "fjerndette" ved henvendelse på e-mail

Fra : Lars Christensen

Dato : 11-07-03 20:29

On Fri, 11 Jul 2003 21:19:32 +0200, "Per" <mesked@hotmail.com> wrote:

>Så i tv-avisen fra DR her til aften. Teleimport er ¨åbenbart blevet anmeldt
>til polititet.
>
>Det var sgu også på tide..

Det er jo en gammel nyhed.
http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=19578
Fra den 23. juni

--
/LC
thousands of lives at Hiroshima could have been saved if they had known to 'Duck and Cover'

Fra : Trine K. Petersen [8~

Dato : 11-07-03 21:43

"Lars Christensen" <spamtrap@zunzhine.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> /LC
> thousands of lives at Hiroshima could have been saved if they had known to

Og ekstrabladet skrev for omk. 1 månede siden, at Martin var i fængsel
Men ekstrabladet, baaaah...

Fra : Lars Christensen

Dato : 11-07-03 21:45

On Fri, 11 Jul 2003 22:42:56 +0200, "Trine K. Petersen [8500]"
<misskat@FJERNtdcadsl.dk> wrote:

>Og ekstrabladet skrev for omk. 1 månede siden, at Martin var i fængsel
>Men ekstrabladet, baaaah...

Har du et link?
Det har jeg ikke set. Kan jo ikke holde øje med alt

Fra : Trine K. Petersen [8~

Dato : 11-07-03 23:46

> Har du et link?
> Det har jeg ikke set. Kan jo ikke holde øje med alt

Nej jeg har ikke et link, det var i selve avisen (købe udgaven).

Fra : Michael Jensen

Dato : 11-07-03 23:07

"Trine K. Petersen [8500]" <misskat@FJERNtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Og ekstrabladet skrev for omk. 1 månede siden, at Martin var i fængsel
> Men ekstrabladet, baaaah...

Det er 100% sikker ikke er rigtig.

Så Trine.. Bahhh...

Fra : Lars Christensen

Dato : 11-07-03 21:50

http://www.dr.dk/nyheder/indland/article.jhtml?articleID=108748

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 11-07-03 22:49

"Lars Christensen" <spamtrap@zunzhine.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> http://www.dr.dk/nyheder/indland/article.jhtml?articleID=108748

Hvorfor har politiet ikke sigtet ham..?

--
Venlig hilsen
Hr. Bjørn

Fra : Michael Jensen

Dato : 11-07-03 23:07

"Bjørn Jørvad" <hr*_FJERNDETTE_*bjoern@post.*FJERN_DETTE*tele.dk> skrev i en
meddelelse news:3f0f30dd$0$48889$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Hvorfor har politiet ikke sigtet ham..?

De er stadig ved at undersøge sagen.

Fra : Lars Christensen

Dato : 11-07-03 23:09

On Sat, 12 Jul 2003 00:07:25 +0200, "Michael Jensen"
<mij@FJERNDETTEtdcadsl.dk> wrote:

>"Bjørn Jørvad" <hr*_FJERNDETTE_*bjoern@post.*FJERN_DETTE*tele.dk> skrev i en
>meddelelse news:3f0f30dd$0$48889$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

>De er stadig ved at undersøge sagen.

Men de har dog trods alt fundet manden. Nogen frygtede jo ligefrem at
han var flygtet til de "varme lande"

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 11-07-03 23:14

"Lars Christensen" <spamtrap@zunzhine.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Men de har dog trods alt fundet manden. Nogen frygtede jo ligefrem at
> han var flygtet til de "varme lande"

Hvis vi tager udgangspunkt i (Danmarks Radio´s Nyhedsafdeling) TV-Avisens
oplysninger...

1500 x 2.000 = 3.000.000,- kr. ville en tur til "de varme lande" jo være
oplagt.

--
Venlig hilsen
Hr. Bjørn

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 11-07-03 23:11

"Michael Jensen" <mij@FJERNDETTEtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> De er stadig ved at undersøge sagen.

Hvor svært kan det være .... er pengene der (på kontoen eller en anden slig)
eller er varerne på vej.

Hvis ingen af delene ... så må det være en smal sag at sigte ham for
bedrageri (men det kan jo også være politiet er ved at afspadsere..;))

--
Venlig hilsen
Hr. Bjørn

Fra : Peter

Dato : 12-07-03 05:58

"Lars Christensen" <spamtrap@zunzhine.dk> skrev i

> http://www.dr.dk/nyheder/indland/article.jhtml?articleID=108748

DR har vist lidt svært ved at forstå den moderne teknik...:

"2.000 kr., som de *via deres telefon* har betalt for
nye modeller af Nokia og Sony mobiltelefoner"

"kunderne har *via telefonen* betalt penge ind på en giro-konto"

Men det er måske noget wap-bank-giro-halløj,
voldsomt overtakserede sms'er, eller noget endnu smartere?

Fra : Flemming Joensson

Dato : 12-07-03 11:07

"Peter" <peter_usenet5@hotmail-fjern.com> wrote in

> [...]
>
> Men det er måske noget wap-bank-giro-halløj,
> voldsomt overtakserede sms'er, eller noget endnu smartere?

Det er skam muligt og falder nok ind under din kategori af "Endnu smartere"
vil jeg nok vove at påstå:
http://www.betaling.dk/forret/mbetaling/index.htm

Men dermed ikke sagt at jeg tror på at alle har betalt på den måde. Så vidt
jeg husker var den eneste måde man kunne handle hos teleimport ved at
betale et girokort eller overføre til hans konto.

Flemming

Fra : Lars Christensen

Dato : 12-07-03 12:09

On Sat, 12 Jul 2003 06:57:33 +0200, "Peter"
> [...]

>Men det er måske noget wap-bank-giro-halløj,
>voldsomt overtakserede sms'er, eller noget endnu smartere?

Tror du ikke bare de har citeret chefen for Kbh. bedrageriafd., Niels
Jørgen Abildgaard? Politiet har ofte ikke en kæft forstand på hverken
IT eller mobiltelefoner.

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 12-07-03 12:15

"Lars Christensen" <spamtrap@zunzhine.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Tror du ikke bare de har citeret chefen for Kbh. bedrageriafd., Niels
> Jørgen Abildgaard? Politiet har ofte ikke en kæft forstand på hverken
> IT eller mobiltelefoner.

....men man må da håbe, de kan lægge sammen og trække fra.

--
Venlig hilsen
Hr. Bjørn

Fra : Lars Christensen

Dato : 12-07-03 12:27

On Sat, 12 Jul 2003 13:14:34 +0200, "Bjørn Jørvad"
<hr*_FJERNDETTE_*bjoern@post.*FJERN_DETTE*tele.dk> wrote:

>"Lars Christensen" <spamtrap@zunzhine.dk> skrev i en meddelelse
>
>KLIP

>...men man må da håbe, de kan lægge sammen og trække fra.

Hvis de regner på samme måde som de staver er de for evigt fortabt.
Jeg har set en politirapport som var fuld af stavefejl. (ja der var
kørt stavekontrol på den) Hvis en dansklærer havde set den var han
løbet skrigende bort tror jeg.