Skærme
Fijala 3554
Er dette normalt på moderne CRT skærme ?
Fra : bp

Dato : 11-07-03 20:06

Købte en 22" Iiyama skærm for 1 uge siden, men hvergang jeg tænder min
maskine skal jeg korrigere på skærmbilledt for det passer med kant til kant,
det flytter sig vel et par mm, men det er da egentlig lidt træls.

Normalt idag, eller bare en FUBAR skærm ?

Fra : Thomas Strøm Larsen

Dato : 11-07-03 20:12

Ikke normalt har selv haft en skærm der gjorde det samme. Blev med det samme
sendt tilbage og fik pengene retur en samsung 957nf. Købte en ny og den har
et fast billede som ikke rykker sig samsung 957p.

mvh
Thomas

Fra : iddqdATworldonline.d~

Dato : 11-07-03 21:08

bp wrote:

> [...]
> det flytter sig vel et par mm, men det er da egentlig lidt træls.
>
> Normalt idag, eller bare en FUBAR skærm ?

Er det også sådan når den er blevet varm efter ½ times tid? Det er ikke
unormalt skærme rykker sig lidt mens de bliver varme.

Uanset hvad så kan du sikkert også jurstere det i dine drivere, prøv og
kig på Egenskaber for skærm->Avanceret...

Mvh

Bruno

Fra : bp

Dato : 11-07-03 21:44

"iddqdATworldonline.dk" <iddqd@worldonline.dk> wrote in message

> Er det også sådan når den er blevet varm efter ½ times tid? Det er ikke
> unormalt skærme rykker sig lidt mens de bliver varme.

Den rykker sig ikke specielt selv om den står i nogen timer andet end det
jeg skal justere hver gang jeg tænder den.

> Uanset hvad så kan du sikkert også jurstere det i dine drivere, prøv og
> kig på Egenskaber for skærm->Avanceret...

Ændre hvad helt nøjagtigt ? Det jeg skal justere på skærmen kan jeg da ikke
gøre andre steder ?

Fra : LA2

Dato : 12-07-03 09:13

"bp" <not@likely.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
kant,
> det flytter sig vel et par mm, men det er da egentlig lidt træls.
>
> Normalt idag, eller bare en FUBAR skærm ?

Det er normalt at skærmen skal varme op før den står som du har indstillet
den.

LA2

Fra : bp

Dato : 12-07-03 09:47

"LA2" <ltour_@hotmail.com> wrote in message

> "bp" <not@likely.dk> skrev i en meddelelse
> kant,

> Det er normalt at skærmen skal varme op før den står som du har indstillet
> den.

Lod den stå i knap 1 1/2 time idag da jeg stod op og det er rigtigt at den
flytter sig en del de første par min, men nu burde den være ved at være varm
efter min mening, men mangler stadig 2-3 mm i den ene side nu efter 2 timers
brug så den ryger retur er jeg bange for, så må jeg jo se hvad jeg så vil
prøve :/ tak for svarende.