Skærme
Fijala 3554
Blackview TFT skærm i Fona
Fra : Devast8or

Dato : 11-07-03 18:13

Hej med jer,

Jeg kom lige forbi Fona idag og så et skilt om en fladskærm de havde på
tilbud. Det var en Blackview M-151 15" til 1999,- (eller 17" til 2999,-. Det
er selvfølgelig en 17" der vil være interessant :)

Men jeg kan ikke finde noget om den på nettet. Er der nogen der kender noget
til den, og ved om den er noget værd?

Specs og erfaringer modtages meget gerne.

TIA

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Arne Jørgensen

Dato : 11-07-03 22:32

"Devast8or" <No@no.blowme> writes:

> [...]
> til den, og ved om den er noget værd?
>
> Specs og erfaringer modtages meget gerne.

Jeg faldt også over skærmen i Fona. I følge ekspedienten er det et
Samsung display der er inden i. Den skulle have en oplysning på
1280x1024. Ingen DVI-indgang. Og så mente han den måske havde nogle
små højtalere inden i -- han havde i hvert fald fundet en lydindgang.

Også jeg er fristet ... Så hvis der er nogen der kan uddybe er jeg
også interesseret.

mvh
/arne
--
Arne Jørgensen
Kollegium 5, 2., v. 222, Universitetsparken, 8000 Århus C

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 12-07-03 07:07

"Devast8or" <No@no.blowme> wrote in message
jeg kan ikke finde noget om den på nettet. Er der nogen der kender noget
> til den, og ved om den er noget værd?

Jeg købte selv en Acer 721 for et par uger siden, og meningen var så at
kæresten skulle overtage min gamle 17" CRT skærm, men efter Acer'en kom på
plads og jeg faldt over Black view 15" TFT til 2000, endte jeg ud med at
købe sådan en til hende, jeg er pænt overrasket over den, ingen pixelfejl,
står flot, har ikke lavet rodet pokkers meget med den, hun er tilfreds,
s¨kan det hurtigt gi ballade og ændre på tingene

Hvis nogle vil ha jeg skal køre noget benchmark på den, sig til, og fortæl
hvad jeg skal gøre, og lad mig se om jeg kan finde tiden til det.

Men foreløbig, thumbs up for den herfra.

Mvh.

Kim

Fra : Flemming

Dato : 13-07-03 21:42

Kim Jørgensen <k7@get2net.udskiftmedDK> skrev i en meddelelse

> jeg kan ikke finde noget om den på nettet. Er der nogen der kender
> noget
> til den, og ved om den er noget værd?

Købte en 17" for 3 uger siden, og er ovenud tilfreds med den. Står rigtigt
flot, og ingen fejl. Nu spiller jeg dog ikke, men den er væsentlig bedre end
min gamle CRT skærm, mht. til skygger og sådan. Mht. til de indbygget
højtalere, så glem det ! (Min pc speaker lyder bedre *LOL*)

--
Mvh. Flemming
Lejlighed til salg (2V, Herlev)

Fra : hotcut

Dato : 15-07-03 19:29

>Mht. til de indbygget
> højtalere, så glem det ! (Min pc speaker lyder bedre *LOL*)

har selv lige købt skærmen, og er også MEGET tilfreds.
Med hensyn til højtalerne... jeg synes egentligt at det er nogle OK
højtalere der sidder i. Der mangler bare en knap til at skrue op/ned på,
samt en ekstra udgang.
Men til kontorbrug er de højtalere genialt (bortset fra at man ikke kan
skrue ned for dem :p)

http://www.kandu.dk/

Fra : Peter Hansen

Dato : 15-07-03 23:52

På min nyeste fladskærm med højttalere kan styrken reguleres via OSD-menuen.
Har du undersøgt dette?

v.h.

Fra : hotcut

Dato : 16-07-03 08:19

> På min nyeste fladskærm med højttalere kan styrken reguleres via
OSD-menuen.
> Har du undersøgt dette?

nææ, der er ikke en sådan menu desværre :( Havde ellers være meget
logisk hvis det kunne ændres der inde.

http://www.kandu.dk/