P4P800 DL cpuer
Fra : Svend Erik Jensen

Dato : 11-07-03 15:03

Hej.

Jeg får snart et Asus P4P800DL board. På Asus CPU supportsider for dette
board kan man se hvilke CPUer boardet kan køre med. Under P4 CPUer står
der nogle betegnelser efterfulgt af et "C", f.eks. P4-2.60C

Jeg har søgt på Asus og Intels sider uden at kunne finde ud af hvad
dette C står for.

Ovenstående eksempel skulle være en P4 CPU på 2,60 GHz

Er der nogen der ved hvad C står for?

--
Med venlig hilsen / Mes meilleures amitiés / Best regards
Svend Erik Jensen

Fra : testpersonen

Dato : 11-07-03 16:04

"Svend Erik Jensen" <invalid@onmylocal.net> wrote in message

> Er der nogen der ved hvad C står for?

Ikke at jeg direkte ved det men min P4 400MHZ FSB hedder A til sidst..
og dem med 533 FSB hedder B.. så mon ikke 800FSB hedder C ? :)

Testpersonen

Fra : Svend Erik Jensen

Dato : 12-07-03 12:09

On Fri, 11 Jul 2003 17:03:30 +0200, testpersonen wrote in
dk.edb.hardware.bundkort
<3f0ed126$0$97171$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>:

>"Svend Erik Jensen" <invalid@onmylocal.net> wrote in message

>Ikke at jeg direkte ved det men min P4 400MHZ FSB hedder A til sidst..
>og dem med 533 FSB hedder B.. så mon ikke 800FSB hedder C ? :)

Ok, det kan godt passe, for dem med 800 MHz FSB hedder alle noget med C.

Tak for info.

Fra : Mike

Dato : 06-12-03 12:50

canterwood
On Sat, 12 Jul 2003 13:08:45 +0200, Svend Erik Jensen