Lidt mere GPRS.... T68i + Sonofon - GPRS m~
Fra : Peter

Dato : 11-07-03 13:30

Hej.

Jeg har forgæves forsøgt at få liv i GPRS, og jeg er inden for dækning ser
det ud som om.

Men hvad er der forkert her....
Billede 1: GPRS mislykkedes
Billede 2: Forkert navn til adgangs-punkt (APN)

Jeg var i vores lokale Sonofonbutik, men de kunne ikke hjælpe mig..... efter
at de havde studeret det i ca. 1/2 time med min telefon i hånden....

Svaret lød:

Ja, den er go, så er det sikkert bare en anden ekspidient der kommer til at
stå med problemerne....

Mvh.
Peter

Fra : Helmut Lotti

Dato : 11-07-03 13:36

"Peter" <pshdo@"fjernes"get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Men hvad er der forkert her....
> Billede 1: GPRS mislykkedes
> Billede 2: Forkert navn til adgangs-punkt (APN)

Under APN skal der stå WAP, MMS eller internet, alt efter hvad du skal bruge
GPRS forbindelsen til!

Inkompetente medarbejdere!

Med venlig hilsen

Helmut Lotti

Fra : Betahelix

Dato : 11-07-03 15:32

Helmut Lotti

nøj, hvilken ære at møde dem!

Fra : Peter

Dato : 11-07-03 16:21

Hej.
Tak for svar.

> Under APN skal der stå WAP, MMS eller internet, alt efter hvad du skal
bruge
> GPRS forbindelsen til!

Hvis jeg nu gerne vil kunne alle 3 ting, hvad skal der så stå ??
Det skulle helst ikke være noget med alt for meget skiften rundt i
opsætninger mv.....

Mvh.
Peter

Fra : Helmut Lotti

Dato : 11-07-03 16:20

> Hvis jeg nu gerne vil kunne alle 3 ting, hvad skal der så stå ??
> Det skulle helst ikke være noget med alt for meget skiften rundt i
> opsætninger mv.....

Så skal du bare lave 3 forskellige profiler med hver deres APN!

Med venlig hilsen

Helmut Lotti

Fra : Peter

Dato : 11-07-03 17:03

Hej.

> Så skal du bare lave 3 forskellige profiler med hver deres APN!

Jeg kan se at jeg nok skal prøve at læse lidt mere om det.....

Mvh.
Peter

Fra : Peter

Dato : 11-07-03 19:17

Hej.

> Under APN skal der stå WAP, MMS eller internet, alt efter hvad du skal
bruge
> GPRS forbindelsen til!

Den opsætning jeg har modtaget der er til MMS står der "sonofon" under APN
(uden "")
Den jeg har modtaget til WAP står der "internet" under APN (igen uden "")
Men hvad mon der rigtigt skal stå ??
Hvis jeg skriver "WAP" under APN i stedet, så virker det desværre stadig
ikke .....

Jeg vil virkelig blive glad for lidt hjælp med dette....
Hvordan er setup hos i andre Sonofon brugere ??

Mvh.
Peter