Imprægnering af Combicamp
Fra : USER

Dato : 11-07-03 08:03

Hej NG

Vi er lige blevet ejer af en CC fra 1979 som er i fin stand

er der nogle der ved hvordan man skal Imprægnering CC så den bliver helt tæt

og hvad er prisen for Imprægnerings væske evt billigste sted at købe det.

M.V.H

Henrik

Fra : Preben Andersen

Dato : 11-07-03 11:58

"USER" <linux_user@os.dk> wrote in message
> [...]
tæt

> og hvad er prisen for Imprægnerings væske evt billigste sted at købe det.

Jeg gav vores (fra 1989) en omgang sidste år. Ca. 15 liter blev sprøjtet på
vha. en almindelig havesprøjte i MEGET stille vejr (inkl.. fortelt). Jeg
købte det hos en campingforhandler, men husker ikke lige prisen, men det var
ikke billigt. Den er fuldstændig tæt efter den omgang, så det er pengene
værd. Det lugter fælt og usundt indtil det er dampet af, hvilket varer ca.
et døgn. God fornøjelse!

mvh
Preben

Fra : USER

Dato : 11-07-03 19:24

Preben Andersen wrote:

> [...]
> det var ikke billigt. Den er fuldstændig tæt efter den omgang, så det er
> pengene værd. Det lugter fælt og usundt indtil det er dampet af, hvilket

Mange tak jeg var lige i silvan for at købe 5 spray dåser outwell
imprenering og har lige givet den en ordenlig omgang kanterne og
samlingerne har fået en ordenlig omgang så må vi jo håbe at den er tæt
skal på camping på søndag vores første tur i den så må vi jo se..

M.V.H

Henrik

Fra : Søren Uttrup

Dato : 18-07-03 12:29

Pas på med ikke at gøre især syningerne for våde, de har det med at gå fra
hinanden hvis de bliver for bløde.
Har set et fortelt der flækkede efter at være blevet imprægneret. Men de
havde vist nok også brugt en slags fedt der blev smurgt ind i stoffet.