Unlock af SonyEricsson T68i nær Næstved
Fra : Jakob Høppermann

Dato : 10-07-03 23:54

Hejsa! Jeg smutter op til El Giganten i Næstved og køber mig en T68i med TDC
abonnement og da jeg har tænkt mig at bruge Telmore vil jeg høre om der er
en kyndig unlocker som jeg kan droppe forbi på vejen?

Jakob Høppermann

Fra : D9N

Dato : 11-07-03 00:17

"Jakob Høppermann" <iVER_uRT@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> abonnement og da jeg har tænkt mig at bruge Telmore vil jeg høre om der er
> en kyndig unlocker som jeg kan droppe forbi på vejen?

Hej Jesper
jeg bor ikke lige i næstved men i slagelse

men skriv til mig, så får du info.

vh
D9N
ellers kig på www.dkunlock.dk

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 11-07-03 11:52

D9N wrote:
> Hej Jesper
> jeg bor ikke lige i næstved men i slagelse

> [...]

Jeg kan varmt anbefale D9N, fik låst en T68i op den anden
dag, det ca. 1min :)

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Mail adressen virker.

Fra : Jakob Høppermann

Dato : 12-07-03 01:01

Jamen det lyder godt!
Vi har jo handlet før og du er til at stole på, så jeg tager dit ord for
gode vare!

Jakob Høppermann

Fra : D9N

Dato : 12-07-03 08:14

"Mikael Nørrelund Andersen" <nospam@mikael-noerrelund.dk> skrev i en
meddelelse news:3f0e96a4$0$48895$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Jeg kan varmt anbefale D9N, fik låst en T68i op den anden
> dag, det ca. 1min :)
>
> --
> Mvh.
> Mikael Nørrelund Andersen

Tak skal du have *S*
er altid dejligt med lidt ros *S*

vh
D9N

Fra : soll

Dato : 11-07-03 00:19

her kan du finde unlocker i hele danmark.

http://www.dkunlock.dk/sog.asp

http://www.kandu.dk/

Fra : Unlock Ericsson Noki~

Dato : 12-07-03 00:55