Lion King på DVD!!!
Fra : Robert Eriksen

Dato : 10-07-03 23:28

Jeg har engang for læææææææænge siden, her i gruppen, efterlyst Lion
King på DVD men uden held.
Jeg lærte ved samme lejlighed at jeg ikke er den eneste der har ledt.

Så lidt forbrugeroplysning til folket (selvom I nok har vidst det i
flere måneder):

http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=6689

Løvernes Konge - Special Edition (2 disc) (R2)
Pris 229 kr.
Kommer den 08-10-03

Så kan jeg endelig få udskiftet det elendige NTSC bånd jeg har liggende
som har været ubrugeligt det sidste halve år

/Robert

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 10-07-03 23:57

Således skrev Robert Eriksen <roeBLÅBÆRGRØD@adr.dk> i dk.kultur.film
Fri, 11 Jul 2003 00:28:08 +0200:

>http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=6689
>
>Løvernes Konge - Special Edition (2 disc) (R2)
>Pris 229 kr.
>Kommer den 08-10-03

Og vil man have en R1, så samme tid hos

<http://www5.cd-wow.com/detail_results_2.php?product_code=5722>

til £15,99.

Cdwow er nogle snu typer. Jeg modtog en Fantasia 3-disc boks, hvor den
første skive var i udu.

De sendte en ny, jeg returnerede den gamle, de kom til at give mig 2
vouchers, til dækning af mine portoomkostninger, på hver £6,- istedet
for en enkelt.

De tvinger mig simpelthen til at købe noget mere hos dem...

De er onde, de er...

Knud
--
He's DEAD, Jim. You grab his tricorder, I'll get his wallet.

Fra : Carsten Riis

Dato : 10-07-03 23:48

Knud Winckelmann wrote:

> De er onde, de er...

Du kan jo li' det

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
http://www.bloddonor.dk

Fra : Morten Jensen

Dato : 11-07-03 10:31

"Carsten Riis" <cr@carben.dk> wrote in message

> Du kan jo li' det

jeg kan nu også li' det! - købte austin powers 3 hos WOW og fik "box"-sættet
med alle 3 film i stedet...for 11£! - "god" service

morten

Fra : Martin Møller

Dato : 15-07-03 10:15

"Knud Winckelmann" <knud@fabel.dk> skrev i en meddelelse
> Således skrev Robert Eriksen <roeBLÅBÆRGRØD@adr.dk> i dk.kultur.film
> [...]

Og vil man have den endnu billigere kan den fåes omregnet 147 dkr. på
http://www5.cd-wow.com.hk/detail_results_2.php?product_code=5722

Martin

Fra : sniper_Nolight

Dato : 11-07-03 07:25

> Så kan jeg endelig få udskiftet det elendige NTSC bånd jeg har liggende
> som har været ubrugeligt det sidste halve år

Ja den film har jeg jo set i Dolby Digital på min LaserDisc de sidste mange
år (siger manden der har sa thele herligheden til salg)

--
VH sniper_Nolight
www.sitecenter.dk/sniper_nolight