Katte helbreder
Fra : Nina El Falaki

Dato : 01-04-01 15:00

Klippet fra Jubii-Nyt:

Nu hævder forskere, at kattens spinden er en naturlig
helbredelsesmetode.

Forskere ved Fauna Communications Research Institute i
North Carolina, USA, er kommet frem til, at spinderiet
virker helbredende, når katten f.eks. har brækket
knogler eller har beskadiget indre organer.

Kattens spinden udsendes ved en frekvens, som kan
sidestilles med ultralyd. Det har ydermere vist sig, at
spinden også kan hele menneskelige knogler, siger
forskerne ifølge Daily Telegraph. Nu er forskerne gået i
gang med at undersøge, hvorledes det kan lade sig gøre.

--
Nina El Falaki
Feca somali- & bengalcats

Fra : Gitte Jæger Lock

Dato : 01-04-01 15:16

Det er altså ret spændende...eller sp(i)ndende
Så i tv i går, at man også forsker i hundens evne til evt. at opdage
kræft hos mennesker......
- Gitte

Fra : marianne hellemose

Dato : 01-04-01 17:26

Ja den artikel har også været sendt på "HolistiCat"
jeg ved ikke hvor meget man skal tro på det, hvis
det var rigtigt, hvorfor må så mange katte så til
dyrlæge ?

--
Marianne

Hellemose Somali
marianne@hellemose.dk

SOME PEOPLE HAVE LIVES - OTHERS HAVE CATS