Hvor køber man Disney VHS med original lyd
Fra : Pegasus

Dato : 10-07-03 21:33

Hej gruppe!

Min datter vil gerne have Disney-film i originaludgave på engelsk. Vi kan
ikke finde ud af at købe dem på nettet andre steder end i USA, hvor de har
NTSC (Never The Same Color) + told og porto. Har nogen i gruppen et godt
tip?

--
Yours
Pegasus

Fra : Thomas

Dato : 10-07-03 22:32

Hm... Ved ikke om dette er til nogensomhelst
hjælp overhovedet... Men prøv at kontakt
Laserdisken (www.laserdisken.dk) - De har før
haft de amerikanske Disney videoer... Men det
har nok været NTSC... Men det er et forsøg
værd...

Ellers plejer de fleste danske Disney-DVD'er at
have det originale engelske soundtrack med på
DVD'en...

Mvh. Thomas...

Fra : Carsten Riis

Dato : 11-07-03 00:00

Pegasus wrote:

> [...]
> NTSC (Never The Same Color) + told og porto. Har nogen i gruppen et godt

Jeg har LionKing stående med engelsk tale. Vi kan da finde ud af en
pris.

Jeg køber nemlig helt klart DVD-udgaven når den kommer til efteråret.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
http://www.bloddonor.dk

Fra : Pegasus

Dato : 11-07-03 12:58

Carsten Riis spake unto us:

> Jeg har LionKing stående med engelsk tale. Vi kan da finde ud af en
> pris.

Jeg har sendt dig en mail, Carsten. Min datter vil gerne købe den.

Vi takker i øvrigt alle for de fine svar. Desværre er de fleste VHS-udgaver
nok udsolgt. Vi har prøvet jeres link.

--
Yours
Pegasus

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 11-07-03 01:01

> [...]
> NTSC (Never The Same Color) + told og porto. Har nogen i gruppen et godt

Jeg var heldig for nogle år siden at finde Disney's Sleeping Beauty med
engelsk tale i VideoNetto i København og den havde jeg ledt efter rigtigt
længe. Dengang havde de hyldemeter efter hyldemeter med engelske
Disney-udgivelser og endnu flere i baglandet. Om det stadig er tilfældet
skal jeg ikke kunne sige - jeg har ikke været i København siden (sørgeligt
men sandt), men det er da et forsøg værd.

Mvh Tina

Fra : Pegasus

Dato : 11-07-03 18:37

Tina Susanne Johansson spake unto us:

> Jeg var heldig for nogle år siden at finde Disney's Sleeping Beauty
> med engelsk tale i VideoNetto i København

Det viser sig at de har alt muligt brugt, når man ringer. Jeg har bestilt
nogle pr. postordre.

> jeg har ikke været i
> København siden (sørgeligt men sandt), men det er da et forsøg værd.

Nej, jeg har heller ikke været der længe, da min sidste københavnerven er
gået bort......

Tak for svaret!

--
Yours
Pegasus

Fra : ML-78

Dato : 11-07-03 01:20

> [...]
> NTSC (Never The Same Color) + told og porto. Har nogen i gruppen et godt

Udgivelser med engelsk tale, i PAL-format og uden told - så må det mest
nærliggende jo være at kigge hos en engelsk netbutik. Her er to af de mest
kendte og velassorterede:

www.mrbensons.co.uk
www.blackstar.co.uk

Jeg aner ikke om de har netop de film, du søger.

ML-78

Fra : Jesper

Dato : 11-07-03 18:32

Pegasus <troemoedelme@hotmail.com> wrote:

> [...]
> NTSC (Never The Same Color) + told og porto. Har nogen i gruppen et godt

Jeg kan ikke forstå at du ikke vil have den på DVD i stedet. En DVD
afspiller kan fås ned til ca. 500 kr nu om dage, eller prisen på 2
Disneyfilm.

På DVD udgaven kan man altid vælge originalsprog, så jeg købte "Tron"
fra Brasilien via www.cinedvd.com.br for under 80 kr og incl forsendelse
med anbefalet brevpakke ca. 110 kr.

Det med de 80 kr er en vigtig grænse at huske hvis man selv importere,
fordi over den grænse skal der betales dansk moms på 25% og 65 kr i
gebyr til PostDanmark for fortolningen.
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Steen Villumsen

Dato : 13-07-03 07:08

Hej,

forsøgte at maile dig med uden held.
Jeg har faktisk nedenstående film til salg - alle PAL VHS med original
engelsk lyd:

Peter Pan,
Sleeping Beauty,
Bambi,
Aladdin,
Jungle Book,
Pocahontas,
The Hunchback of Notre Dame

Filmene er brugt, men max set 3 gange pr. stk. Film og kassetter
fremstår som nye.

Prisen er kr. 60,- pr. stk + evt. porto.

--
Venligst,
Steen Villumsen

steen [at] teglvang [dot] dk