Ulv
Fra : Nina El Falaki

Dato : 01-04-01 14:54

Her kommer det sidste nye om Norges ulve. (Kilde: Jubii-Nyt)

"Han er mordtruet, politisk forfulgt og uønsket i sit
hjemland. Hele hans familie er blevet myrdet. Men nu har
han fået politisk asyl i Sverige.

Det drejer sig om den sidste af de 10 ulve, som Norge
har drevet jagt på. Leder-ulven Martin har indtil nu
undgået jægerne og Sverige har lovet, at grænserne er
åbne for ham, hvis han vil den vej forbi.

Så må vi håbe, Martin tager imod indbydelsen med åbne
poter. Svenske dyreværnsorganisationer står klar til at
modtage ham og give ham et godt liv."

Det ser ud til at de "kun" har udryddet halvdelen af dem, det oprindeligt
var meningen. Så måske har protesterne alligevel hjulpet lidt.

--
Nina El Falaki
Feca somali- & bengalcats

Fra : Kosmonauten

Dato : 01-04-01 15:24

Hej Nina,
takker for info'en.
Han er åbenbart en snu ræv ham der min "navnebror" ;c)
Nethils til "misserne".
Martin & Hvem ka? Lai'ka.

Fra : Hedda

Dato : 03-04-01 20:45

Ulvene må leve!
Stakkars Martin, jeg er SÅ uenig med de politikkerne!!

Hedda
"Nina El Falaki" <feca@edb.dk> skrev i melding

Fra : Fenrisulven

Dato : 04-04-01 08:50

> Ulvene må leve!
> Stakkars Martin, jeg er SÅ uenig med de politikkerne!!

Det er vi da flere der er