Email på Telefonen
Fra : J.

Dato : 10-07-03 20:06

Hejsa.

Nogen der kan fortælle mig, hvordan man kan få sin telefon T310 til at
modtage emails.

Abonnement hos Telmore
Email hos TDC

Hvad kræves der:

På forhånd tak.

J.

Fra : Brian

Dato : 10-07-03 20:34

Hejsa

> Nogen der kan fortælle mig, hvordan man kan få sin telefon T310 til at
> modtage emails.

Det kan TDC hjælpe dig med:

http://www.tdcmobil.dk/portal/privat/kundeservice/telefonmanualer/index.jsp?ComponentID=4905&SourcePageID=5908#1
> Abonnement hos Telmore
> Email hos TDC

Samme her, blot på en T68i.
Det virker uden problemer med TDC's guide....

> Hvad kræves der:

At læse en tekst stille og roligt uden at koge over i varmen

/Brian

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 10-07-03 23:05

Brian skrev:

> At læse en tekst stille og roligt uden at koge over i varmen

Det kan nu også godt være sin sag ikke at koge over idag... damn det er hot

--
Mvh. Peter.

Fra : Søren Christensen

Dato : 13-07-03 10:33

"Brian" <brian@mailNOSPAM.tele5.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Samme her, blot på en T68i.
> Det virker uden problemer med TDC's guide....

> At læse en tekst stille og roligt uden at koge over i varmen

Fint link. Fik det til at virke på min T310 med telmore og Tiscali adsl
abb....

Venligst