Altruist søges!
Fra : Finn Bech Christens~

Dato : 01-04-01 14:49

Til nyhedsgruppen!

Kender du det!

Indtil i onsdags var mit liv komplet. Jeg havde mine tanker og en gammel IBM
386'er og de gik hånd i hånd. Jeg fik løst alle mine op-gaver, udgivelse af
essays, brochurer, kompendier, korrespondance og meget andet.

Så kom "braget", i onsdags fik jeg den nye pc - Intel Pentium 866 og 60 GB
HD, Win 2000 professionel og Officepakken og internet. Da jeg tændte for pc'
, gik det hele i sort. Jeg forstod "ikke en skid af det hele".

Jeg påtænker at starte en ny politisk bevægelse og ville så gerne have mine
politiske arbejder fra de sidste 8 år lagt ud på internettet på en web-side,
så det almindelige menneske kunne få et indblik i, hvor forlorne
Christiansborg politikerne i grunden er.

Derfor vil jeg frækt og frimodigt sende denne appel til nyhedsgrup-pen:
Findes der et menneske med et meget stort hjerte og tid, som vil hjælpe mig
med denne opgave? Jeg kan kun betale med mad og drikke, måske kan jeg gøre
dig en anden tjeneste, men vær sikker på at du får en ven for resten af
livet.

Det er mit første forsøg med e-mails, jeg håber at jeg har fået gjort det
rigtigt.

Mange hilsener - og på genhør

Finn Bech

e-mail: fbc@pc.dk

Fra : Jonas Astrup - html.~

Dato : 01-04-01 15:27

Finn Bech Christensen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Det er mit første forsøg med e-mails, jeg håber at
> jeg har fået gjort det rigtigt.

Well - ikke helt rigtigt. Du har postet dit indlæg i en forkert nyhedsgruppe. I
denne gruppe diskuteres sproget HTML (Hyper Text Markup Language).

Prøv istedet: dk.opslag.stillinger

Mvh
Jonas

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 01-04-01 16:29

> [...]
> dig en anden tjeneste, men vær sikker på at du får en ven for resten af

- Hvis du var en lækker babe, og udvidede afregningsmetoderne, så ville
jeg overveje det

- Men ellers ville jeg prøve i den anden NG som er foreslået.

--
Palle