Køb af MB
Fra : TheDevil

Dato : 10-07-03 18:42

Hejza. . .

Jeg regner med at købe nedenstående MB, processor samt RAM

Men passer nedenstående sammen. . .På Forhånd TAK

Gigabyte GA-8SQ800 AYX Ultra
Intel Pentium 4 Northwood2 2.67GHz In-a-Box
Corsair TwinX 2x512 MB PC2700

Fra : Mikael Jensen

Dato : 10-07-03 19:56

> Men passer nedenstående sammen. . .På Forhånd TAK
> Gigabyte GA-8SQ800 AYX Ultra
> Intel Pentium 4 Northwood2 2.67GHz In-a-Box
> Corsair TwinX 2x512 MB PC2700

Det passer da fint sammen.. Meen (hehe)

Nu er jeg ikke den store SiS fan, så jeg er måske lidt inhabil i denne
diskution. Men jeg ville anbefale dig at kikke på et board med i865PE
chipsæt. Specielt ASUS P4P800 har fået kanon anmeldelser. og det
understøtter 800fsb (GA kortet kan "kun" 533fsb)

mht cpuen så kan du vel lige så godt få en 800fsb nu du er igang med den
store pung

og jeg vil under alle omstændigheder anbefale dig at købe pc3200 ram, da og
GA kortet undestøtter dette fuldt ud.

Mine forslag gør det nok lidt dyrere, så det er jo et spørgsmål og
temperament. Så hvis din egen konfiguration er præcis afstemt til din
økonomiske formåen, så er det helt sikker en god maskine du får ud af det,
det er bare ikke den bedste ;)

Fra : TheDevil

Dato : 10-07-03 20:00

Mikael Jensen wrote:

> [...]
> temperament. Så hvis din egen konfiguration er præcis afstemt til din
> økonomiske formåen, så er det helt sikker en god maskine du får ud af det,

Tak for denne venlige anmeldelse jeg vil fluks se efter ASUS. . .
samt hvad der ellers til hører

Fra : Jan Vennike

Dato : 11-07-03 05:05

"TheDevil" <thedevil@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Men passer nedenstående sammen. . .På Forhånd TAK
>
> Gigabyte GA-8SQ800 AYX Ultra
> Intel Pentium 4 Northwood2 2.67GHz In-a-Box

Har selv ovenstående bundkort og er fuldt tilfreds med det. - har en P4 2.53
GHz som jeg kører ved 3.1 GHz 100 % stabil.

Desuden har jeg 2 x PC3200 stænger i, som jeg udnytter fuldt ud.

I dag ville jeg dog nok kigge efter noget ABIT IC7 samt en 800 mHz FSB CPU,
men det var jo ikke rigtig fremme for 4 måneder siden.

--
Jan

Remove the cat in the emailadress to reach me