Skandinavisk Slægtsforskning
Fra : Martin Staael

Dato : 10-07-03 16:36

Jeg leder efter en bog om slægten Kikkenborg. Den er udgivet af Skandinavisk
Slægtsforskning.

Firmaet Skandinavisk Slægtsforskning eksisterer dog ikke længere på adressen
Postbox 12, 8850 Bjerringbro. Nogen der har deres nye adresse, eller ligger
inde med bogen
om slægten Kikkenborg?

Mvh
Martin

Fra : Jens Larsen Jakobsen

Dato : 10-07-03 16:59

Prøv Statsbiblioteket i Århus. De har afleveringer fra udgivelser
http://www.sb.aau.dk/ V H Jens Jakobsen

Fra : Jens Larsen Jakobsen

Dato : 10-07-03 17:09

Jeg har søgt den, men tror ikke den er på et bibliotek heller.

Fra : Martin Staael

Dato : 14-07-03 23:08

Hej Alle,

Mange tak for jeres hjælp. Det har vist sig at der ikke er nogen biblioteker
der har denne samling. Eneste
mulighed jeg ser er Sundsøre men det ligger desværre langt væk fra mig.

Men tusinde tak for hjælpen alle!

Mvh
Martin

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 10-07-03 17:18

Martin Staael skrev:

>Firmaet Skandinavisk Slægtsforskning eksisterer dog ikke længere på adressen
>Postbox 12, 8850 Bjerringbro. Nogen der har deres nye adresse, eller ligger

Iflg. mine oplysninger, som er et par år gamle, er firmaet lukket,
ejeren død og alle kartoteker væk.

www.aner.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 11-07-03 23:59

On Thu, 10 Jul 2003 17:36:25 +0200, "Martin Staael"
<ms@re-mo-ve..liquid.dk> wrote:

> [...]
>Postbox 12, 8850 Bjerringbro. Nogen der har deres nye adresse, eller ligger

måske en mulighed

http://lokalarkiver.dk/sundsoere/slaegtsf/registratur.htm

Ladefogedslægten fra Kikkenborg - Junget " bogen er ajourføring af
nr. 3, udarbejdet af P. L., 1978 ( org./Su.L.A. )

( Su. L. A. ) Sundsøre Lokalhistoriske Arkiv

mvh
Hans Engmark

Fra : Hugh Watkins

Dato : 12-07-03 04:33

"Hans Engmark" <hengmark-snabela-post6.tele.dk> wrote in message news:jifugvgfpp8crrtqrs9imgf8p33p01i98l@4ax.com...

> [...]
> nr. 3, udarbejdet af P. L., 1978 ( org./Su.L.A. )
>
> ( Su. L. A. ) Sundsøre Lokalhistoriske Arkiv

http://bibliotek.dk/

http://www.kb.dk/

but a lot of matierial not in REX

Skandinavisk Slægtsforskning

Slægten Gormsen fra Gelsted Sogn : om Gorm Pedersen og hustru Karen Marie Rasmusdatter, deres forfædre og efterkommere
/ Skandinavisk Slægtsforskning 1975

2Skandinavisk Slægtsforskning

Slægten Haugaard fra Em Sogn : om Jens Haugaard og hustru Ane Kirstine Andersens, deres forfædre og efterkommere
/ Skandinavisk Slægtsforskning 1977

http://www.fkb.dk/ <<< stor samling slægts boger

REX

Records 1 - 20 of 941 for Fritekst= ( dansk slægtsforskning ); not sorted

may be it was never more thana typescript

Huh W