FIFA 2003 crasher....
Fra : Martin Berentzen

Dato : 10-07-03 16:33

HEJ!

Nogen der ved hvorfor mit Fifa 2003 crasher fuldstændigt umotiveret? Spiller
stopper bare, mens lyd hakker.... Det er ikke selve computeren der fryser,
for jeg kan blot vende tilbage til skrivebordet... desuden har jeg ingen
stabilitets-problemer...

P2,6 ghz 800
P4P800
Sapphire radeon 9800 pro
512 mb. Kingston HyperX
Creative Audigy 2
--
Mvh Martin Berentzen
Fjern venligst NOSPAM i emailadr... tak..

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 10-07-03 18:04

Martin Berentzen wrote:
> [...]
> computeren der fryser, for jeg kan blot vende tilbage til
> skrivebordet... desuden har jeg ingen stabilitets-problemer...

Måske lidt drastisk, men prøv at afinstallere Liveware og driverne til
Audigy kortet, sluk din PC og flyt lydkortet ned til den nederste
PCI-slot, eller nærmeste PCI-slot der ikke deler en IRQ med noget. Du
kan se efter i manualen til dit motherboard. Hvis du ikke har manualen
kan du finde den i .pdf format på ASUS' website. Genstart og
geninstallér.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Emil Jensen

Dato : 10-07-03 21:06

> [...]
> for jeg kan blot vende tilbage til skrivebordet... desuden har jeg ingen

Hvis du lige har installeret spillet, har du så kørt "setup" programmet som
konfiguerer dit grafikkort og diverse settings? Hvis du før har kørt FIFA
2003 uden problemer, så prøv lige "setup" programmet igen inden du går mere
drastisk til værks, som Sune foreslår.

Mvh

Emil