Gode Cavalier-opdrættere
Fra : Søs D. Jensen

Dato : 10-07-03 11:26

Hej

Min veninde står og skal have en hund og er faldet for cavalieren, som også
vil være perfekt til dem. Men der er jo lige det med hjertesygdommene. Er
der nogle herinde, som kender til GODE og ansvarlige cavalier-opdrættere
bla. mht. hjerteproblemerne???

KH
Søs
www.hundeskolentrofast.dk

Fra : Mari

Dato : 10-07-03 18:01

"Søs D. Jensen" <emma@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Er
> der nogle herinde, som kender til GODE og ansvarlige

Cavalier king charles spaniel:

Født hvalpe 23. maj 2003 efter:

Ch. Longbody´s Imperial X Longbody´s og

Duplicates Cheerful Cindy (cert.vinder)

HJERTESTATUS PÅ SAMTLIGE FORÆLDREDYR ER: FRI

http://www.morebess-longbodys.com

http://home13.inet.tele.dk/morebess/CAV.HTM

Fra : Jane

Dato : 10-07-03 19:11

Jeg er opdrætter af Cavalier King Charles Spaniel, du kan se vores små
dejlige hvalpe på vores hjemmeside.
De er desværre solgt alle sammen.
--
Jane & Jan Mailund
www.kennelmailunds.webbyen.dk

Fra : Søs D. Jensen

Dato : 10-07-03 19:54

TUSIND TUSIND TAK - så har min veninde i hvert fald noget at gå videre med.
JEg regner med, at de venter til de får den rigtige hvalp.
--
KH
Søs

Fra : Susanne Hansen

Dato : 11-07-03 20:44

"Søs D. Jensen" <emma@email.dk> wrote in message
> [...]
> der nogle herinde, som kender til GODE og ansvarlige cavalier-opdrættere

Hej Søs

Der er avlsrestriktioner for cavalierer registreret i Dansk Kennel Klub.
Dvs. at hvis forældredyrene ikke er avlsgodkendt, kan deres afkom ikke
registreres i DKK. Desværre bliver der solgt mange cavalierer, der er
registreret i en anden organisation, som ikke har avlsrestriktioner.
Jeg vil anbefale din veninde at tage til "Cavalierfestival" i
Andelslandsbyen Nyvang, Holbæk den 26. og 27. juli. Se under
www.cavalierklubben.dk . Dér vil hun kunne få kontakt med opdrættere, og
hvis hun melder sig ind i Cavalierklubben, vil hun lejlighedsvis kunne læse
resultater af hjerteundersøgelserne.

Vh
Nosushan

Fra : Søs D. Jensen

Dato : 11-07-03 21:09

Tusind tak Susanne. Jeg har sendt det videre til min veninden. Det lyder som
en rigtig god idé

KH
Søs
www.hundeskolentrofast.dk