Telmore/TDC Vis Nummber på Nokia (6310)
Fra : Thomas Jensen

Dato : 10-07-03 09:41

Efter at have skiftet fra Orange til Telmore har det irriteret mig meget de
har +45 foran ved nationale opkald, for så er nummeret for langt til
displayet, og kommer på to linier, det gør det sværrer lige hurtigt at
gennemskue hvem det er der ringer.

Er der noget at gøre ??

Mvh
TKJ

Fra : Rainer Schöbe

Dato : 10-07-03 09:55

Thomas Jensen wrote:
> [...]
> langt til displayet, og kommer på to linier, det gør det sværrer lige
> hurtigt at gennemskue hvem det er der ringer.

Din mobiltelefon har en meget stor hukommelse til telefonnumre. Når du så gemmer
de numre du bliver oftest ringet fra vises navnet.

Kan det være enklere?

--
Rainer Schöbe (Germany)
using o2 (Germany) GPRS

Fra : Thomas Jensen

Dato : 11-07-03 09:40

"Rainer Schöbe" <rainer.nyhedsgruppe.schoebe@gmx.de> skrev i en meddelelse
> Din mobiltelefon har en meget stor hukommelse til telefonnumre. Når du så
gemmer
> de numre du bliver oftest ringet fra vises navnet.
>
> Kan det være enklere?

Det er da en mulighed - som jeg dog gerne vil undgå, for jeg kan sagtens
huske numrene uden telefonbogen (og glemmer dem bare hvis jeg ikke bruger
dem til hverdag).
- Det er faktisk også hurtigere at ringe på, eller sende en SMS hvis man
taster nummeret direkte...

Mvh
TKJ

Fra : krabo

Dato : 11-07-03 12:50

hmm bare fordi du har en telefonbog er du vel ikke tvunget til at bruge
den??
men det vil give den effekt at navnet kommer i displayet når der er en der
ringer fra det pågældende nummer.

Fra : torben

Dato : 12-07-03 13:51

"krabo" <jacobi@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> den??
> men det vil give den effekt at navnet kommer i displayet når der er en der

Du kan evt. gemme numrene med det rigtige nummer i stedet for navnet!

Torben