Terminator 2 udgivelser på DVD
Fra : Johannes Clausen [64~

Dato : 10-07-03 09:38

Først kom der en masse almindelige udgivelser, derefter kom Ultimate
Edition og nu får vi så Extreme Edition. Filmen får meget
opmærksomhed, men det er synd at det kun er Ultimate Edition R1 der
dur. I modsætning til Extreme og Ultimate R2 kan man på Ultimate R1 få
lov til at se biografversionen af filmen! Jeg kom selv toil at købe
Ultimate R2, da den var så billig, men har fortrudt da man skal
trækkes igennem en masse scener, som jo slet ikke skal være der. Læg
mærke til at denne version af filmen hedder Special Edition og ikke
Director's Cut - man kan tydeligt høre på James Cameron i det ellers
så glimrende ekstramateriale at han ikke kan lide de ekstra scener der
er monteret.

Jeg har det fint med director's cut, det er jo ham, der bestemmer, men
når filmselskabet tvinger en masse deleted scenes ind for at kunne
sælge filmen er det simpelthen for plat.

Findes der andre film, der er plaget af dette?

Mvh
Johannes Clausen

Fra : spæf

Dato : 11-07-03 00:15

SNIP
>da man skal
> trækkes igennem en masse scener, som jo slet ikke skal være der.

Hvilke scener er det?

spæf

"live long and prosper"

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 11-07-03 07:40

"spæf" <teater-lyd@ofir.dk> escribió en el mensaje
> SNIP
>
> Hvilke scener er det?

SPOILER SPACE

Bl.a. hvor T1000 gennemsøger john Conners værrelse, eller hvor de
fjerne en chip fra Arnold, endnu en hvor arnold prøver at lære at
grine og et par stykker til hist og her.
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann
--
www.intercambiodvd.com

Fra : Peter B. Juul

Dato : 11-07-03 11:24

"Lars Hoffmann" <lars@intercambiodvd.com> writes:

> [...]
[..]
> eller hvor de fjerne en chip fra Arnold,

Den scene er så central, at jeg slet ikke fatter, at den blev
klippet. Den viser vendepunktet, hvor John overtager ledelsen af den
kommende modstandsbevægelse fra Sarah.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Man skal ikke dø en lineær død."
The RockBear. ((^))          - Birksted

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 11-07-03 11:34

"Peter B. Juul" <pbpj2@enzym.rnd.uni-c.dk> escribió

> Den scene er så central, at jeg slet ikke fatter, at den blev
> klippet. Den viser vendepunktet, hvor John overtager ledelsen af
den
> kommende modstandsbevægelse fra Sarah.

Enig, desuden er den flot udført og giver en del mere dybde både til
terminatoren og til John Conner.

Fra : Johannes Clausen [64~

Dato : 11-07-03 14:03

On 11 Jul 2003 12:24:18 +0200, pbpj2@enzym.rnd.uni-c.dk (Peter B.
Juul) wrote:

>Den scene er så central, at jeg slet ikke fatter, at den blev
>klippet. Den viser vendepunktet, hvor John overtager ledelsen af den
>kommende modstandsbevægelse fra Sarah.

Ja, den er vigtig - burde ikke være klippet ud. <SPOILER> Men den hvor
Arnold prøver at grine virker temmelig malplaceret og det sløver
handlignen en hel del. Eller den hvor T1000 finder ud af hvad hunden
egentlig hedder. Det er spild af tid.</SPOILER>

mvh
Johannes Clausen

Fra : Joakim Lauridsen

Dato : 16-07-03 19:29

"Johannes Clausen [6440]" <johannes@jay.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> dur. I modsætning til Extreme og Ultimate R2 kan man på Ultimate R1 få
> lov til at se biografversionen af filmen!

Det er nu noget vrøvl. Biografversionen er også på Extreme Edition udgaven
hvis man ved hvor man skal finde den (hint: Tryk 6 gange til højre som det
første i menuen på disc 1). Desuden så kommer biografudgaven også på en
ultimate edition her i DK fra On Air om ganske kort tid 8hvis ikke allerede)
sammen med den lange version.