Tagboks
Fra : JB

Dato : 10-07-03 09:22

Hej

Er der nogen der kender en hjemmeside hvor jeg kan lære lidt om brug af
tagboks??

På forhånd Tak

mvh
Jørgen

Fra : Dorthe

Dato : 11-07-03 16:33

> Er der nogen der kender en hjemmeside hvor jeg kan lære lidt om brug af
> tagboks??

Hvis du kan lidt tysk, så er her en side med alle mulig oplysninger - også
tests, hvis det er mhp. køb.
http://www.dachtraegerboerse.de/index.cfm
Mvh
Dorthe

Fra : Gunnar007

Dato : 11-07-03 16:34

"JB" <h8722@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er der nogen der kender en hjemmeside hvor jeg kan lære lidt om brug af
> [...]

Hvad vil du vide ??
Jeg har kørt en del med boks, i retning både nord og syd.

Hilsen G

Fra : Preben Andersen

Dato : 11-07-03 17:23

"JB" <h8722@tdcadsl.dk> wrote in message
> Hej
>
> Er der nogen der kender en hjemmeside hvor jeg kan lære lidt om brug af
> tagboks??

Her er alt, du har brug for, og på dansk.
http://www.bildillen.dk/?mode=nyhed&ID=156

mvh
Preben

Fra : JB