Gammel 'Lost in space' agtig film.
Fra : Søren Schimkat

Dato : 10-07-03 08:09

For en del år tilbage så jeg en sci-fi film om en rumstation der var
kommet på afveje. Det eneste jeg kan huske fra filmen er at den ene
astronaut der var tilbage fordrev tid med at race rundt i en orange cart.

Jeg vil tro at filmen er fra 70'erne.

Kender nogen mon titlen på den film?

mvh Søren

Fra : Kim Jensen

Dato : 10-07-03 08:23

> [...]
> kommet på afveje. Det eneste jeg kan huske fra filmen er at den ene
> astronaut der var tilbage fordrev tid med at race rundt i en orange cart.

Jeg ved ikke om det er Silent Running du tænker du?
- der kører de rundt i nogle små "go-karts"
- filmen er fra midt-70'erne
- hovedpersonen er alene tilbage

mvh
Kim Jensen

Fra : Søren Schimkat

Dato : 10-07-03 09:26

Kim Jensen wrote:

> Jeg ved ikke om det er Silent Running du tænker du?

Det kunne meget nemt være den. Jeg vil prøve at finde den.

Tak for tippet.

mvh Søren

Fra : Juggernaut

Dato : 10-07-03 10:46

Den kan fås hos Dvdoo.dk til en lille hundredekrone.

-Juggernaut

Fra : ML-78

Dato : 10-07-03 11:20

> Den kan fås hos Dvdoo.dk til en lille hundredekrone.

Hvilket ikke er noget røverkøb, da det ser ud til at være den samme skrabede
udgave som R2UK.

ML-78

Fra : Juggernaut

Dato : 10-07-03 12:37

Pris og kvalitet hænger som regel sammen. Desuden var det jo kun filmen har
efterspurgte :)

-Juggernaut