For mange arbejdsgrupper ....
Fra : Thomas Jensen

Dato : 09-07-03 23:24

Hej,

Har lige ghostet xp-pro og nu er der lige pludselig 3 arbejdsgrupper.

Jeg bruger kun 1 arbejdsgruppe, hvordan får jeg fjernet de 2 andre ?

Det hele virker faktisk fint nok, men det tager rimelig lang tid at browse
(muligvis fordi de 2 uønskede er der)

Thomas

Fra : Jens

Dato : 09-07-03 23:40

"Thomas Jensen" <tgsj@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg bruger kun 1 arbejdsgruppe, hvordan får jeg fjernet de 2 andre ?
>
> Det hele virker faktisk fint nok, men det tager rimelig lang tid at browse
> (muligvis fordi de 2 uønskede er der)

Hvilken netforbinndelse har du ?
En tdc, med en switch...... ?

Mvh Jens

Fra : If

Dato : 10-07-03 08:52

"Jens" skrev d. 09-07-03 23:40 dette indlæg :

> Hvilken netforbinndelse har du ?
> En tdc, med en switch...... ?
>
> Mvh Jens

PCerene skal bare stå stille, Arbejdesgrupper der ikke er i brug vil
forsvinde efter at der er fortaget opdatering fra browsermasterens side,
dette kan tage op til 51 minuter.

if

http://www.kandu.dk/

Fra : Jens

Dato : 10-07-03 09:17

"If" <If.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> PCerene skal bare stå stille, Arbejdesgrupper der ikke er i brug vil
> forsvinde efter at der er fortaget opdatering fra browsermasterens side,
> dette kan tage op til 51 minuter.

De er jo ikke opstået af sig selv..........

Mvh Jens

Fra : If

Dato : 10-07-03 09:20

"Jens" skrev d. 10-07-03 09:17 dette indlæg :

> De er jo ikke opstået af sig selv..........
>

> Mvh Jens

Nej men kom nok med i den ghosting

mv If

http://www.kandu.dk/

Fra : Jens

Dato : 10-07-03 09:32

"If" <If.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> Nej men kom nok med i den ghosting

Jeps, det havde jeg ikke lige tænkt på.....

Mvh Jens

Fra : Holger

Dato : 10-07-03 09:18

Microsoft selv skriver vist 48 timer.

Fra : Jens

Dato : 10-07-03 09:31

"Holger" <Holger@d.y> skrev i en meddelelse

> Microsoft selv skriver vist 48 timer.

Det må være en trykfejl, da win maskiner opdatere regbasen hvert 20 minut,
vil der gå op til 60 minutter før 3 enhedder er opdateret i forhold til
hinanden, alt efter hvordan de opdaterer i forhold til hinanden.

Mvh Jens

Fra : If

Dato : 10-07-03 09:49

"Jens" skrev d. 10-07-03 09:31 dette indlæg :

> [...]
til
> hinanden, alt efter hvordan de opdaterer i forhold til hinanden.

Windows opdater ved 11min, op til 3 gange (33min) derefter er der backup
browser og workgroup tiden

mvh If

http://www.kandu.dk/

Fra : Jens

Dato : 10-07-03 09:56

"If" <If.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> Windows opdater ved 11min, op til 3 gange (33min) derefter er der backup
> browser og workgroup tiden

Afhængigt af miljøet.....
En DC opdaterer gpo hvert 20 minut, medmindre man ændrer det.
En xp bruger gpo, som lokalpollitikken, den kan også ændres fra de 20
minutter.

W98 kørte med 11 minutter.

Mvh Jens

Fra : Thomas Jensen

Dato : 10-07-03 09:59

Takker for alle svarene

Der er nu kun den ønskede arbejdsgruppe :)

Thomas