Unreal
Fra : Ukendt

Dato : 09-07-03 22:34

Nå! Nu ryger min post også her... Håber ikke det gør noget. Det er jo trods
alt et computerspil det handler om

Hej!
Jeg leder efter Unreal(IKKE tournament... det har jeg), og ville lige høre,
om der var nogen der kendte en butik der måske har det på tilbud?
Jeg har aldrig spillet det før, men jeg tænkte, at nu er det sq på tide...
Så tager jeg 2'eren bagefter...

Kan Unreal i øvrigt anbefales?(det er ligemeget hvad i skriver til dette,
for jeg køber spillet alligevel

MVH

(er også postet i dk.spil.computer.f-p-s)

Fra : Benny Jensen

Dato : 09-07-03 22:43

Duskal ikke købe unreal 2. Der er ikke noget play i spillet. Det er næsten
kun videoklip. Hold dig langt væk fra unreal2.

Du kan finde unreal her. Det er et brugt eksempel.
http://www.2ndgames.dk/vare.asp?varenr=11BRUGT6072

Hilsen
Benny

Fra : iddqdATworldonline.d~

Dato : 09-07-03 22:49

Øistein Wind Willassen wrote:
> Kan Unreal i øvrigt anbefales?(det er ligemeget hvad i skriver til dette,
> for jeg køber spillet alligevel

Meget. Spillet var på mange måder forud for sin tid da det udkom og jeg
synes det er meget gennemført. Kanon stemning og det eneste man kan
brokke sig over er at det er linært, men det gælder også næsten alle
andre spil.

Bemærk forøvrigt at man også kan spille multiplayer i Unreal, det er
årsagen til at en del maps i UT hedder noget med ][ som fx. Deck16][
ligesom at nogle af våbne i UT har navne der stammer fra Unreal.

Mvh

Bruno

Der er mange gyldne øjeblikke i Unreal, og her er et par stykker af dem
jeg husker bedst.

Et godt stykke inde i spillet møde man fx. tre vagter, og hvis man
sniger sig ind på dem kan man overvære hvordan de spiller terninger med
hinanden og helt tydeligt morer sig gevaldigt.

Jeg husker og første gang jeg skød hovedet af et monster, og det rendte
rundt som en høne uden hoved i nogle sekunder

Fra : sniper_Nolight

Dato : 10-07-03 00:26

> [...]
> Så tager jeg 2'eren bagefter...
>
> Kan Unreal i øvrigt anbefales?(det er ligemeget hvad i skriver til dette,

he... har netop ryddet op i alt mit lort og ude i min skralde spand ligger
en unreal i mint condition... hvis du bor på fyn vil jeg da gerne pille den
op igen hvis du vil hente den....

--
VH sniper_Nolight
www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : sniper_Nolight

Dato : 10-07-03 06:36

> [...]
> en unreal i mint condition... hvis du bor på fyn vil jeg da gerne pille

lige for en sikkerheds skyld: den kopi jeg havde er allerede væk nu...
troede ikke der var så stor intereese for så gammelt et spil..

Fra : Ukendt

Dato : 10-07-03 12:06

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> lige for en sikkerheds skyld: den kopi jeg havde er allerede væk nu...
> troede ikke der var så stor intereese for så gammelt et spil..

Ellers tak! Jeg har fundet en kopi et sted... Jeg låner den af en af mine
venner, som alligevel aldrig spiller det mere.

Hvordan ser grafikken ellers ud på en af nutidens maskiner? er det meget
slemt?

Fra : Ukendt

Dato : 10-07-03 15:20

> Hvordan ser grafikken ellers ud på en af nutidens maskiner? er det meget
> slemt?

Den kan jeg vist selv svare på: Med den nyeste patch til Unreal er grafikken
ikke helt up to date, men stadig ret flot... Jeg glæder mig til et
stemningspræget spil, som eftersigende skulle være ret godt

Fra : Jan Larsen

Dato : 11-07-03 18:31

> [...]
> ikke helt up to date, men stadig ret flot... Jeg glæder mig til et
> stemningspræget spil, som eftersigende skulle være ret godt

Unreal var "dengang" et fantastisk spil vi var flere der havde stor
fornøjelse af at spille det................... hvis Unreal skulle fange dig
finden der et addon som hedder "Return to Napali" som næsten er bedre end
Hovedspillet.

Jan Larsen