kan man få Cover til t68i?????
Fra : jubii

Dato : 09-07-03 21:37

jeg har en t68i og jeg vil så frygtelig gerne vide om man kan få cover
til t68i håber du/i kan svare på spørgsmålet
mvh jubii

http://www.kandu.dk/

Fra : Betahelix

Dato : 10-07-03 00:13

nej, det tror jeg ikke du kan

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 10-07-03 21:26

"Betahelix" <rkarmark@(no spam)hotmail.com> wrote in message
> nej, det tror jeg ikke du kan
> "jubii" <jubii.news@kandu.dk> wrote in message

Nej - jeg tror heller ikke man kan få det - jeg ved det !
Se f.eks.: http://www.activemobiles.com/Sony_Ericsson_T68_T68i_Fascias.htm
http://www.nowgsm.com/t68icover.htm
http://www.cellphoneshop.net/fafort6.html

Et eller andet sted på disken har jeg osse en PDF-fil med anvisning på,
hvordan du skifter huset - næh, vent lige lidt; her er et link til en
anvisning:
http://www.burrillj.fsnet.co.uk/eric_t68.htm

Se da osse lige på de priser, der tilbydes på diverse tilbehør - danske
forhandlere må græde når de ser det
Har selv købt hos et par af dem: betal med visa og varerne kommer indenfor
en ugen - fra Hong-Kong. Fik osse byttet et defekt batteri uden probs.

Jesper

GS500E når vejret spiller -
Volvo når det spilder.....

Fra : Henrik Skjærbæk

Dato : 10-07-03 08:04

"jubii" <jubii.news@kandu.dk> wrote in message
> jeg har en t68i og jeg vil så frygtelig gerne vide om man kan få cover
> til t68i håber du/i kan svare på spørgsmålet

Der er 2 T68 farver (gold og luna grey) og 2 T68i farver (arctic blue og
grey). Skiftet af front koster 389 + moms hos teleservice, sidst jeg spurte.

--
hilsen
Henrik Skjærbæk