the sims unleashed ???
Fra : Li Lo

Dato : 09-07-03 21:31

hejsa jeg har købt the sims unleashed til min pcér, men jeg kan ikke
instaler det, den siger at den ikke kan finde en version af the sims...
hvilket jeg ikke forstå da jeg har the sims... jeg har også instaleret The
Sims House Party og the sims livin´it up og hot date...

Hvorfor kan jeg ikke instaler unleashed ??? der står i papierne at jeg godt
skulle kunne ???????????????????????????????????

Venlig hilsen Lise Lotte

Fra : Heidi

Dato : 09-07-03 21:35

Li Lo wrote:
> [...]
>
> Hvorfor kan jeg ikke instaler unleashed ??? der står i papierne at
> jeg godt skulle kunne ???????????????????????????????????

Jeg havde samme problem første gang jeg skulle installere
Hot date oven i Deluxe og House party.
Jeg startede derfor Setup filen direkte fra cd-drevet, og så
virkede det. Måske det virker for dig, hvis du da ikke allerede
har prøvet?
--
Mvh. Heidi
Svar i gruppen og IKKE pr. mail!!!

Fra : Li Lo

Dato : 09-07-03 22:00

> [...]
> Mvh. Heidi
> Svar i gruppen og IKKE pr. mail!!!
> "Time is fun when you're having flies" - Kermit

har prøvet det .... *S*

Fra : Heidi

Dato : 09-07-03 22:31

Li Lo wrote:

> har prøvet det .... *S*

Ja så har jeg desværre ikke rigtig andre bud på en løsning...

Fra : Camilla D

Dato : 10-07-03 12:18

Fornylig ville jeg geninstallere min simssuperstar og der opførte The Sims
sig meget mærkeligt, så jeg var nødt til at slette det hele og starte
forfra... det var også noget med at den ikke kunne finde the Sims... så
måske en afinstallering og geninstallering kan hjælpe?

Camilla

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 10-07-03 13:26

Li Lo wrote:
> [...]
>
> Hvorfor kan jeg ikke instaler unleashed ??? der står i papierne at

Hvis du afinstallerer hele dynen, og så gen-installerer dem i den
rækkefølge de er udkommet i, så virker det.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?