oplysningen
Fra : torben

Dato : 09-07-03 19:21

Er der nogle steder ud over de forskellige oplysninger. man kan finde
adressen ud fra et mobilnr, eller finde ud af, om det er et taletidsnr.

Hilsen Torben

Fra : Betahelix

Dato : 10-07-03 00:13

adressen kan du finde på www.dgs.dk eller www.krak.dk

men om det er taletid eller ej, er ikke til at vide

Fra : torben

Dato : 10-07-03 10:27

"Betahelix" <rkarmark@(no spam)hotmail.com> skrev i en meddelelse
> adressen kan du finde på www.dgs.dk eller www.krak.dk
>
> men om det er taletid eller ej, er ikke til at vide
>
> "torben" <Torben.bohlers@(spam)mail.dk> wrote in message

Den blev vist misforstået!
Jeg har et nr. som jeg har søgt via krak,dgs,eniro men ingen af stederne kan
jeg finde dette nr. Spørgsmålet er om man kan finde det andre steder? Jeg
tænker f.eks. på en eller anden database der normal ikke er åben for
offentligheden.
Eller kan man et sted man kan se hvilke nummerrækker der er taletidskort.(
man kan jo ikke finde navnet på en der har taletidskort.)

Hilsen Torben

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 10-07-03 22:02

"torben" <Torben.bohlers@(spam)mail.dk> skrev:

>Jeg har et nr. som jeg har søgt via krak,dgs,eniro men ingen af stederne kan
>jeg finde dette nr. Spørgsmålet er om man kan finde det andre steder?

Det kan du ikke.

>Jeg tænker f.eks. på en eller anden database der normal ikke er åben for
>offentligheden.

Den tror du selv på?

Venligst,
Lasse Hedegaard