Link i dialog vindue
Fra : Jacob Nielsen

Dato : 09-07-03 19:12

Hej,

Jeg har et dialog vindue (dvs. man kan f.eks. ikke højreklikke) og i det har
jeg et link. Når man klikker på dette link åbner den et nyt vindue, det skal
den ikke! I stedet skal den bare åbne op i samme vindue, men uanset hvad jeg
gør (f.eks. ved at satte target til _same) kan jeg ikke komme uden om dette
problem.

Nogen der har en idé til hvad jeg kan gøre?

Mvh. Jacob

Fra : Jacob Nielsen

Dato : 09-07-03 19:23

"Jacob Nielsen" <jacob.nielsenREMOVE@REMOVEget2net.dk> wrote in message
> [...]
dette
> problem.
>
> Nogen der har en idé til hvad jeg kan gøre?

Det skal lige siges at det er et Modal dialog vindue...