Opkald til Ericsson R600 under gprs-sessio~
Fra : Claus E Beyer

Dato : 09-07-03 19:04

Kan jeg et eller andet sted sætte Ericsson R600 op således at den kan modtage
alm. opkald under en gprs-session? Der er en tråd længere nede der oplyser om
hvorledes det kan gøres på en Ericsson T65, men det ser ikke ud til at det dér
beskrevne umiddelbart kan overføres til R600.

Det er ret ærgeligt at gå glip af et opkald, fordi man lige er ved at finde
nogle oplysninger via gprs-wap.

På forhånd tak for hjælpen.

Claus

Fra : HRO

Dato : 09-07-03 19:49

"Claus E Beyer" <cebeyer@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> beskrevne umiddelbart kan overføres til R600.
>
> Det er ret ærgeligt at gå glip af et opkald, fordi man lige er ved at

Jeg sad og wap'ede i dag på min R600 og modtog midt i det hele et opkald med
den sædvanlige "svarer" dialog. Jeg har ikke gjort noget specielt for at
kunne modtage opkald samtidig med en GPRS session. Da jeg var færdig med
opkaldet kunne GPRS sessionen fortsættes uden at skulle "forbinde" påny.

Mvh
Henrik

Fra : Claus E Beyer

Dato : 09-07-03 20:09

"HRO" <findesikke@findesikke.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> kunne modtage opkald samtidig med en GPRS session. Da jeg var færdig med
> opkaldet kunne GPRS sessionen fortsættes uden at skulle "forbinde" påny.

Mystisk. Når jeg wapper betragtes min R600 som værende uden for dækning, og
samtalerne videreføres til telefonsvareren. Sms-beskederne kommer først, når jeg
logger af gprs-wappen.

Jeg gprs-wapper med Telmore. Hvad bruger du?

Claus

Fra : HRO

Dato : 09-07-03 20:54

> [...]
når jeg
> logger af gprs-wappen.
>
> Jeg gprs-wapper med Telmore. Hvad bruger du?

Måske din er sat til viderestil ved optaget? Hvad sker der hvis nogen ringer
mens du har et samtale kald i gang? Får du banke på tone?

Jeg har også et telmore abb.

Henrik

Fra : Claus E Beyer

Dato : 10-07-03 04:56

> [...]

> Måske din er sat til viderestil ved optaget? Hvad sker der hvis nogen ringer
> mens du har et samtale kald i gang? Får du banke på tone?

Nu har jeg prøvet at ringe til mig selv fra en anden telefon under en
gprs-wap-session, og telefonen ringede som den også gjorde for dig. Mit indlæg i
går byggede på at efter en længere wap-session var der flere beskeder i
telefonsvareren, og at det pludselig bippede ind med flere sms-beskeder, som var
sendt for flere timer siden.

Claus