Linket siger sig selv.
Fra : KatjaStrofen

Dato : 09-07-03 19:07

http://edition.cnn.com/2003/TECH/science/07/08/offbeat.fluorescent.fish.ap/i
ndex.html

øv

Katja

Never argue with an idiot, he will drag you down to his level and beat you
with experience

Fra : jan h

Dato : 09-07-03 19:12

ja det virker ikke

Fra : Michael Nielsen

Dato : 09-07-03 19:17

"jan h" <hermann.dk@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse
> ja det virker ikke

Og ja, hvis man ikke kan se at linien blev brudt
Prøv denne http://makeashorterlink.com/?V22D41535 ...
Mvh\Michael

Fra : Carsten Gall

Dato : 09-07-03 19:19

jan h <hermann.dk@tdcspace.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3f0c5aec$0$32455$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> ja det virker ikke

http://edition.cnn.com/2003/TECH/science/07/08/offbeat.fluorescent.fish.
ap/index.html

Det gjorde det nu alligevel, det var bare knækket, men prøv dette!

Carsten

Fra : Cyberbar

Dato : 09-07-03 20:39

> http://edition.cnn.com/2003/TECH/science/07/08/offbeat.fluorescent.fish.
> ap/index.html
>
> Det gjorde det nu alligevel, det var bare knækket, men prøv dette!
>
> Carsten

Virker ikke

Cyberbar

Fra : Carsten Gall

Dato : 09-07-03 23:04

Cyberbar <Cyberbar@tdcadsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3f0c612c$0$13247$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

http://edition.cnn.com/2003/TECH/science/07/08/offbeat.fluorescent.fish.

> Virker ikke

Selvfølgeligt virker det! Jeg har selv været på den side!
Af en eller anden årsag brækker OE det, så det ikke virker.
Tag kopier de sidste karakterer " ap/index.html " klik derefter på
selve linket, kopier det sidste op i adresselinien,
så er den der.
Der er nogle gyselige grønne fisk på forsiden.

Carsten

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 09-07-03 23:26

Cyberbar skrev:

> Virker ikke

Prøv http://xrl.us/lkp

// Klaus

Fra : RuneR

Dato : 09-07-03 20:18

"Carsten Gall" <cgall(dette fjernes)@(X)vip.cybercity.dk> wrote in message

> [...]
> ap/index.html
>
> Det gjorde det nu alligevel, det var bare knækket, men prøv dette!

Prøv det her

Fra : Michael Nielsen

Dato : 09-07-03 19:20

Hej katja

Ja, jeg hørte tilbage i -99 at folk i asien/usa gav glasmaller
indsprøjtninger med kemiske stoffer, således det fik alverdens farver osv.
Mvh\Michael

Fra : KatjaStrofen

Dato : 09-07-03 20:45

"Michael Nielsen" <christiansbro@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej katja
>
> Ja, jeg hørte tilbage i -99 at folk i asien/usa gav glasmaller
> indsprøjtninger med kemiske stoffer, således det fik alverdens farver osv.
> Mvh\Michael

Men ja, de sidste par år, har det været moderne med at sprøjte farver ind i
fisk.. blandt andet glasmaller og kobber pansermallen.. - og idag er det
vist tehnotetraen der er et hit

Katja

Til folk der ikke kan få linket til at virke fordi det er knækket.. kopier
hele teksten ind i browseren hvis det er. :)

Fra : Rapper

Dato : 14-07-03 03:15

"KatjaStrofen" <katja@katjastrofenremove.dk> wrote in message

> Men ja, de sidste par år, har det været moderne med at sprøjte farver ind
> fisk.. blandt andet glasmaller og kobber pansermallen.. - og idag er det
> vist tehnotetraen der er et hit

Jeps, min lokale dyrepusher, Poppi dyrecenter i Ballerup sælger såkaldte
"Technofisk", en tetra som har fået en indsprøjtning der giver en
technoturkis eller pink/lilla stribe i toppen af fisken, som ifølge sælgeren
skulle holde et års tid (selve farven). Skræmmende, men spændende.

--
Mvh Rasmus
ICQ# 54047619

Fra : MuLLe