Hvor lang tid tager det at skifte operatør~
Fra : Jakob Munck

Dato : 09-07-03 18:48

Jeg har et taletidskort med et godt telefonnummer fra Orange, og jeg ønsker
at skifte til Telmore. Men jeg vil godt beholde mit nuværende telefonnummer,
som altså skal føres over fra at være hos Orange til Telmore.

Hvor lang tid tager det?

v.h.
Jakob

Fra : Lars Christensen

Dato : 09-07-03 19:18

On Wed, 9 Jul 2003 19:48:25 +0200, "Jakob Munck"
<jakob.munck@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>at skifte til Telmore. Men jeg vil godt beholde mit nuværende telefonnummer,
>som altså skal føres over fra at være hos Orange til Telmore.

Du skal regne med minimum 30 dage.
Da jeg i sin tid flyttede mit nr fra Telia til Telmore gik der _meget_
lang tid (over 4 måneder) men så lang tid går der ikke idag.
(forhåbentlig) Er ved at flytte et nr. fra TDC til Telmore.

--
/LC
thousands of lives at Hiroshima could have been saved if they had known to 'Duck and Cover'

Fra : Gunnar007

Dato : 09-07-03 20:08

"Lars Christensen" <spamtrap@zunzhine.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lang tid (over 4 måneder) men så lang tid går der ikke idag.
> (forhåbentlig) Er ved at flytte et nr. fra TDC til Telmore.

Jeg har pt ventet siden 21/5 for et skift fra tdc til telmore..
Det er sgu sjovt der skal gå så lang tid.. SKOD

Hilsen G

Fra : Th Frydensberg

Dato : 09-07-03 20:09

Jakob Munck wrote:

> Jeg har et taletidskort med et godt telefonnummer fra Orange, og jeg ønsker
> at skifte til Telmore. Men jeg vil godt beholde mit nuværende telefonnummer,
> som altså skal føres over fra at være hos Orange til Telmore.

Kan man overhovedt overflytte et taletidsnummer ???

Fra : Lars Christensen

Dato : 09-07-03 20:17

On Wed, 09 Jul 2003 21:09:20 +0200, Th Frydensberg
<frydensberg@tdcadsl.dk> wrote:

>Kan man overhovedt overflytte et taletidsnummer ???

Ja det kan man godt. Ihvertfald fra TDC. Men du kan ikke flytte til et
taletidsnummer.

Fra : Claus Andersen

Dato : 10-07-03 16:22

Typisk tager det 30 dage.
Det tager 30 dage fordi teleselskabet skal opsige dit abonoment hos den
anden udbyder og der er typisk 30 dages opsigelse.

Hvis det tager længere tid kan det skyldes at du vil skifte midt i en måned,
men opsigelsen skal gøres til den 1. i en måned.
Det vil sige at der teoretisk kan gå 2 måneder minus 1 dag før dit abonoment
er blevet overflyttet.
Hvis det tager længere tid er det for dårligt af teleselskabet.
Jeg ved at specielt Telia er meget slemme til at sylte opsigelser som de
modtager, ellers har jeg egentlig ikke hørt om andre som sylter med vilje.

Hvis du absolut vil beholde dit nummer må du altså bare vente. Husk det
skader aldrig at kontakte Telmore for at høre hvornår overflyttelsen
sker.................Hvis det ikke er godt nok for dig så kontakt Orange for
at give dem et spark i r.... Husk alt virker bedst på skrift, dog lidt
hurtigere over telefonen eller ved et personligt fremmøde i en af deres
butikker.

Hilsen

Claus