IrDA med T68i og Asus bræt
Fra : Brian

Dato : 09-07-03 18:48

Hejsa

Jeg har lidt problemer med at få forbindelse mellem PC'en og T68i ved brug
af IrDA forbindelse.
Jeg bruger den IrDA del der ligger onboard på et Asus P4PE bræt, sammen med
et Asus iPanel hvor kun selve IrDA delen er tilsuttet.

Jeg har installeret Phone Monitor, og sådan set ikke så meget andet.
Jeg ved at IrDA forbindelsen dur, ihvertfald kører det problemløst med en
Nokia 8210!

Hvad kan skyldes, at den ikke vil fange min T68i, eller omvendt ?

Jeg har kørt baud hastigheden ned på 9600, uden held

/Brian

Fra : Henrik Schytte

Dato : 10-07-03 12:12

"Brian" <brian@mailNOSPAM.tele5.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad kan skyldes, at den ikke vil fange min T68i, eller omvendt ?
>
> Jeg har kørt baud hastigheden ned på 9600, uden held

Nu har du slået infrarød i menu'en på telefonen ik´?

Fra : Henrik Schytte

Dato : 10-07-03 15:14

"Henrik Schytte" <Hschytte@NOSPAMmail.dk> skrev i en meddelelse
> "Brian" <brian@mailNOSPAM.tele5.dk> skrev i en meddelelse

> Nu har du slået infrarød i menu'en på telefonen ik´?

hmmm - jeg mener nu har du slået infrarød til ? (via menuerne i tlf.)

Fra : Brian

Dato : 10-07-03 18:51

Hejsa

Henrik Schytte wrote:

> Nu har du slået infrarød i menu'en på telefonen ik´?

Jojo, selvfølgelig

Den fandt den en enkelt gang den anden dag.
Der begyndte den at installere et eller andet modem sjov.... siden har jeg
ikke kunnet få kontakt

/Brian

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 10-07-03 21:40

"Brian" <brian@mailNOSPAM.tele5.dk> wrote in message
> [...]
>
> Den fandt den en enkelt gang den anden dag.
> Der begyndte den at installere et eller andet modem sjov.... siden har jeg

Mnjoo - den ska' faktisk helst installere et "Standard modem over IR-link" -
dette skal S/E-pakken bruge !
Se i kontrolpanel efter Mobile Phone Monitor (vistnok) - der kan du pille
ved port-indstilliner oa for linket mellem den virtuelle com-port og din
IR-port.
Husk at din IR-port skal stå til IRDA i bios'en.
Det burde altså give hul igennem.

Jesper

GS500E når vejret spiller -
Volvo når det spilder.....