Taske til T610
Fra : Martin Mathiesen

Dato : 09-07-03 16:10

HEJ

nogl eder ved hvor man kan få en taske/holder til en T610?

Det må gerne være i en ordentlig kvalitet. Også gerne af typen som sidder
vandret i bæltet hvor man så bare løfter telefonen op når den skal bruges.

Har set at samsonite laver nogle lækre modeller. nogle der ved hvor de kan
købes (på nettet?)

Fra : JMo.

Dato : 09-07-03 17:43

"Martin Mathiesen" <slet_dette_martin@esenet.dk> wrote in

> Det må gerne være i en ordentlig kvalitet. Også gerne af typen som
> sidder vandret i bæltet hvor man så bare løfter telefonen op når den
> skal bruges.

Et bud kunne være:

Lodret:
http://www.krusell.se/search.asp?text=82131

Vandret:
http://www.krusell.se/search.asp?text=94153

FONA tager dem normalt hjem på bestilling.

Fra : Henrik, Aalborg

Dato : 10-07-03 19:33

Martin Mathiesen wrote:
> [...]
>
> Det må gerne være i en ordentlig kvalitet. Også gerne af typen som
> sidder vandret i bæltet hvor man så bare løfter telefonen op når den

Hejsa.

Jeg har lige købt en original taske - model ICE-25 til min T610.

Jeg fandt den hos nedenstående forhandler (pris kr. 118,-):

http://www.nbradio.dk/shop/productinfo.asp?id=1218

Henrik, Aalborg