|
| CBB - gode eller dårlige? Fra : E |
Dato : 09-07-03 15:38 |
|
Hvad har folk af gode og dårlige erfaringer med CBB Mobil A/S ?
Mvh
Egil
| |
Ukendt (09-07-2003)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 09-07-03 16:46 |
|
Jeg har været kunde i 6 måneder, og er ved at skifte til Telmore. Jeg har
ikke haft de store problemer med CBB, bortset fra at de har faktureret nogle
opkald som jeg aldrig har foretaget.
Så jeg vil anbefale dig Telmore. Jeg har ikke hørt andet end godt om dem, og
de virker meget mere professionelle end CBB.
Hilsen
N/A
"E" <x@y.z> wrote in message
news:3f0c2963$0$32470$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Hvad har folk af gode og dårlige erfaringer med CBB Mobil A/S ?
>
> Mvh
> Egil
>
>
| |
Hien (09-07-2003)
| Kommentar Fra : Hien |
Dato : 09-07-03 16:51 |
|
>Hvad har folk af gode og dårlige erfaringer med CBB Mobil A/S ?
Jeg kan kun anbefale CBB. med hensyn til Telmore har de store forsinkelser
på opdateringer på af kunders saldo, og det er pænt irriterende. CBB og
Telmore udbyder begge GRPS og MMS gratis i en periode. Jeg kan helt klart
anbefale CBB, hvor jeg ingen problemer overhovedet har haft.
Telmore:
Tale: 1kr/min
SMS: 20 øre
CBB:
Tale: 0,99kr/min
SMS: 24 øre
Frit valg :)
--
Mvh,
Hien
| |
Martin Zielke (11-07-2003)
| Kommentar Fra : Martin Zielke |
Dato : 11-07-03 15:58 |
|
CBB udbyder ikke gratis MMS, kun GPRS! MMS koster 3 kr.
"Hien" <hien@FJERNhien.dk> skrev i en meddelelse
news:behdn2$rps$1@sunsite.dk...
> >Hvad har folk af gode og dårlige erfaringer med CBB Mobil A/S ?
>
> Jeg kan kun anbefale CBB. med hensyn til Telmore har de store forsinkelser
> på opdateringer på af kunders saldo, og det er pænt irriterende. CBB og
> Telmore udbyder begge GRPS og MMS gratis i en periode. Jeg kan helt klart
> anbefale CBB, hvor jeg ingen problemer overhovedet har haft.
>
> Telmore:
> Tale: 1kr/min
> SMS: 20 øre
>
> CBB:
> Tale: 0,99kr/min
> SMS: 24 øre
>
> Frit valg :)
>
> --
> Mvh,
> Hien
>
>
| |
Peter (09-07-2003)
| Kommentar Fra : Peter |
Dato : 09-07-03 19:04 |
|
Jeg har haft CBB siden de startet i 2001 og har ingen problemer haft.
Kan kun anbefale dem..
Mvh
Peter
| |
Zed (09-07-2003)
| Kommentar Fra : Zed |
Dato : 09-07-03 23:45 |
|
"Peter" <1919@ofir.dk> wrote in message
news:1613a05.0307091004.14a1f2e9@posting.google.com...
> Jeg har haft CBB siden de startet i 2001 og har ingen problemer haft.
>
> Kan kun anbefale dem..
Samme her
servicehastigheden er ik topdollar - men det bør man heller ik forvente til
den pris
der er ik en desideret forbrugsgrænse - man skal bare tanke op mindst éen
gang hvert halve år. samt ens telefon blir ik lukket for indadgåene
opkald/sms, når ens konto går i nul - som jo sker hos telmore.
ydermere får man mulighed for ret så lækre numre og en masse andet
Mvh.
-Zed
| |
Betahelix (10-07-2003)
| Kommentar Fra : Betahelix |
Dato : 10-07-03 00:18 |
|
hvordan kan man have et teleselvskab som hedder
club blah blah?
jeg anbefaler telmore...
og ang telmores forsinkede opdatering af saldo, har jeg INGEN problem, og
har aldrig haft det...
men de har jo også sagt det et tdc skyld, pga af noget nyt fakturings system
osv osv...
"Zed" <zed@dontmailme.whatever> wrote in message
news:bei5tu$1hde$1@news.cybercity.dk...
>
> "Peter" <1919@ofir.dk> wrote in message
> news:1613a05.0307091004.14a1f2e9@posting.google.com...
> > Jeg har haft CBB siden de startet i 2001 og har ingen problemer haft.
> >
> > Kan kun anbefale dem..
>
> Samme her
>
> servicehastigheden er ik topdollar - men det bør man heller ik forvente
til
> den pris
>
> der er ik en desideret forbrugsgrænse - man skal bare tanke op mindst éen
> gang hvert halve år. samt ens telefon blir ik lukket for indadgåene
> opkald/sms, når ens konto går i nul - som jo sker hos telmore.
>
> ydermere får man mulighed for ret så lækre numre og en masse andet
>
> Mvh.
> -Zed
>
>
| |
John K (10-07-2003)
| Kommentar Fra : John K |
Dato : 10-07-03 10:11 |
|
"Betahelix" <rkarmark@(no spam)hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:3f0ca2c7$0$259$4d4eb98e@read-nat.news.dk.uu.net...
> hvordan kan man have et teleselvskab som hedder
> club blah blah?
Det hedder de jo så heller ikke mere.
Mvh
John
| |
gVERNER (10-07-2003)
| Kommentar Fra : gVERNER |
Dato : 10-07-03 10:33 |
|
On Thu, 10 Jul 2003 11:11:08 +0200, "John K"
<sydfynsfm_sletdette@hotmail.com> wrote:
>
>"Betahelix" <rkarmark@(no spam)hotmail.com> skrev i en meddelelse
>news:3f0ca2c7$0$259$4d4eb98e@read-nat.news.dk.uu.net...
>> hvordan kan man have et teleselvskab som hedder
>> club blah blah?
>
> Det hedder de jo så heller ikke mere.
>
>
http://www.clubblahblah.dk virker da stadig Og hvad er det lige
CBB står for?
En gang blah blah altid blah blah.
--
/LC
thousands of lives at Hiroshima could have been saved if they had known to 'Duck and Cover'
| |
John K (10-07-2003)
| Kommentar Fra : John K |
Dato : 10-07-03 14:31 |
|
"gVERNER" <spamtrap@zunzhine.dk> skrev i en meddelelse
news:djcqgvspkbnjtotr4osohnud8b3gh3khj3@4ax.com...
> On Thu, 10 Jul 2003 11:11:08 +0200, "John K"
> <sydfynsfm_sletdette@hotmail.com> wrote:
>
> >
> >"Betahelix" <rkarmark@(no spam)hotmail.com> skrev i en meddelelse
> >news:3f0ca2c7$0$259$4d4eb98e@read-nat.news.dk.uu.net...
> >> hvordan kan man have et teleselvskab som hedder
> >> club blah blah?
> >
> > Det hedder de jo så heller ikke mere.
> >
> >
> http://www.clubblahblah.dk virker da stadig
Ja, alt andet ville da også være dumt.
> Og hvad er det lige CBB står for?
Nu valgte man jo netop at skifte fra ClubBlahBlah til CBB Mobil, fordi man
også gerne vil have fat i andre kunder end de 12 - 15 årige
> En gang blah blah altid blah blah.
Tjah... jeg har ikke de store erfaringer med CBB. Jeg forbliver Telmore
kunde, indtil Orange sender mig deres specieltilbud til kunder der vil
skifte til Telmore/CBB
Mvh
John
| |
Lars Christensen (10-07-2003)
| Kommentar Fra : Lars Christensen |
Dato : 10-07-03 00:46 |
|
On Thu, 10 Jul 2003 00:45:26 +0200, "Zed" <zed@dontmailme.whatever>
wrote:
>
>ydermere får man mulighed for ret så lækre numre og en masse andet
>
Hvad er ret så lækre numre?
--
/LC
thousands of lives at Hiroshima could have been saved if they had known to 'Duck and Cover'
| |
Lars Wolos (10-07-2003)
| Kommentar Fra : Lars Wolos |
Dato : 10-07-03 02:03 |
|
"Lars Christensen" <spamtrap@zunzhine.dk> wrote in message news:g8apgv0e1d8cir4no5jef4ejs3g658p1st@4ax.com...
> Hvad er ret så lækre numre?
Jeg fik "xy xx xx zz" hos CBB
Jeg har nur Telmore + CBB pga. SMS til udlandet, som koster
92% mindre hos CBB.
Lars
| |
Peter (10-07-2003)
| Kommentar Fra : Peter |
Dato : 10-07-03 03:02 |
|
"Lars Wolos" <lars-news@wolos.de> skrev i
news:beidtn$5lff2$1@ID-2667.news.dfncis.de
> Jeg fik "xy xx xx zz" hos CBB
> Jeg har nur Telmore + CBB pga. SMS til udlandet,
> som koster 92% mindre hos CBB.
Dvs. at man starter med at få et godt nummer hos CBB -
dernæst porterer man til Telmore for at få en god
kundeservice og for at slippe for et latterligt navn og image?
Jeg tænker også her på Club Blah Blah's gamle tv-reklamer med
en pige, der giver telefonsex mens hun gør rent og fodrer hunden;
eller den med drengen, der fortæller sin kæreste, at det skam er
helt i orden, at hun ikke vil have sex med ham endnu.
Reklamerne blev afsluttet med et slogan, som jeg ikke husker
præcist - men det var vist noget så stilfuldt som "med de priser
kan du fyre alt det pis af, du har lyst til"...
Så selv om jeg betaler 1 øre mere i minuttet end hos CBB,
er jeg godt tilfreds med Telmore
| |
Peter (10-07-2003)
| Kommentar Fra : Peter |
Dato : 10-07-03 10:04 |
|
Hvis vi skal til at tale reklame... CBB vs Telmore, så tror jeg at de
ligge ret lige..
En mand på et vaskeri, snakker i sin mobil med en høne i bur..(..!..)
Nu syntes jeg personligt at begge selskabers tv- reklamer er ok
fede... lige med undtagelse af Telmores nye.. ikke god.nej tak..
Min pointe er at begge selskaber køre på ironi/plathed/sex. Hvilket må
virke siden de begge får kunder i massevis.
Mvh
Peter
| |
Peter (10-07-2003)
| Kommentar Fra : Peter |
Dato : 10-07-03 12:15 |
|
Hej Egil.
Jeg har været kunde hos CBB Mobil i omkring halvandet år. Ikke på et
eneste tidspunkt har jeg været utilfreds med dem.
Jeg kan altså kun anbefale dig CBB.
1. De er de billigste...
2. TDC har ikke veto-ret i dem (modsat Telmore, hvor TDC nu har
indflydelse!!)
3. Deres kundeservice er tit åbent, og ens opkald besvares (ifølge min
mening) af mennesker med omløb i hovedet (Sonofons
service-"konsulenter" er generelt så svagt-opfattende at jeg prøver at
undgå opkald til dem).
4. De er meget mere brugernes selskab, er altid åbne for nye idéer
m.m.
5. Er du på farten og er ved at løbe tør for taletid, kan du via SMS +
Dankort lynhurtigt tanke op igen direkte fra din mobil. ...eller købe
deres Tank Op-kort, dog med en noget højere minuttakst.
6. Der er i det hele taget langt flere optankningsmuligheder end
Debitels Smarttalk og Telmore. Fx VISA/Electron, Eurocard/Mastercard,
samt Girokort og betaling på deres adresse i det centrale København.
7. De har rigtig fede nummer-serier, 505xxxxx og 606xxxxx!
Så alt i alt er der vist ikke tvivl om at CBB Mobil er et godt
mobilselskab, se at komme igang.
Og husk for hver kunde de får, henvist af dig, sætter de 25 kroners
taletid ind på din konto.
Med venlig hilsen
endnu en Peter
P.S. CBB Mobils kunde nr. 100.000 var faktisk en Telmore-kunde!
| |
Telmore - Frank Rasm~ (10-07-2003)
| Kommentar Fra : Telmore - Frank Rasm~ |
Dato : 10-07-03 13:59 |
|
"Peter" <bruneivan@sol.dk> skrev i en meddelelse
news:9dbd5e6f.0307100315.1aff525f@posting.google.com...
> P.S. CBB Mobils kunde nr. 100.000 var faktisk en Telmore-kunde!
Ja, en helt utrolig heldig historie for CBB. Ud af 165 kunder der valgte at
portere deres nummer
fra Telmore i årets første 5 mdr, var der sørme en helt nyoprettet kunde,
der valgte at portere til
CBB, fordi "hans søn godt kunne regne ud hvad der bedst kunne betale sig".
Denne kunde havde
ingen problemer med et oprettelsesgebyr for at spare 1 øre pr. minut, og
sendte simpelthen aldrig
nogle SMS (For der er Telmore som bekendt 4 øre billigere). En meget meget
atypisk bruger.
Og sørmer om ikke netop lige denne kunde blev kunde nr. 100.000 hos CBB, der
som de selv
har meddelt, har fået ca. 50.000 kunder i første halvår. Det er intet mindre
end et statistisk mirakel
Med venlig hilsen
Frank Rasmussen
Telmore A/S
| |
E (10-07-2003)
| Kommentar Fra : E |
Dato : 10-07-03 18:18 |
|
"Peter" <bruneivan@sol.dk> skrev i en meddelelse
news:9dbd5e6f.0307100315.1aff525f@posting.google.com...
> Hej Egil.
>
> Jeg har været kunde hos CBB Mobil i omkring halvandet år. Ikke på et
> eneste tidspunkt har jeg været utilfreds med dem.
Tak for dit gode svar
| |
Kurt Brixen (10-07-2003)
| Kommentar Fra : Kurt Brixen |
Dato : 10-07-03 19:32 |
| | |
E (10-07-2003)
| Kommentar Fra : E |
Dato : 10-07-03 19:44 |
|
"Kurt Brixen" <no_spam_to_brixen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:b5crgvs1eds9ackusd16lvb1n9gnspvqd8@4ax.com...
> On Thu, 10 Jul 2003 19:17:54 +0200, "E" <a@b.c> wrote:
>
>
> >Tak for dit gode svar
>
> Det er ikke alle der er tilfredse med CBB:
Ja meningerne er unægtelig lidt delte. Jeg går efter CBB det har jeg nu
besluttet.
"Telmore" - det lyder sgu for ondsvagt
E
| |
|
|