DST-symbol på Audiovox GDX250SO
Fra : Ronnie

Dato : 09-07-03 02:24

Hej,

Efter at min Audiovox har været en tur hos Sonofon for at blive låst op, er
der kommet et nyt DST-symbol øverst i displayet (ved siden et
batteristatus, etc). Det har ikke været der før. Det lader til at
telefonens software er blevet opgraderet også, så måske der er en
sammenhæng.

Er det nogen, der ved hvad DST står for og hvad det betyder? Har prøvet at
finde manualen til telefonen på nettet, men det er ikke den mest udbredte
telefon ...

Selvom softwaren er opgraderet gemmer telefonen stadig en et år gammel SMS,
som jeg ikke kan slette. Når jeg vælger beskeden (herefter burde selve
indholdet af den blive vist på skærmen og derefter kan den slettes), får
jeg at vide at beskeden er tom og derfor ikke kan vises :( NÃ¥r den ikke kan
vises først kan den heller ikke slettes. Noget der har oplevet dette og
løst gåden?

- Ronnie