Telmore erfaringer..
Fra : [ B@CHFiRE ]

Dato : 08-07-03 22:00

Hej,

No'en her, der har erfaringer med Telmore? Overvejer at skifte til dem, men
er de stabile/ærlige og har de god dækning? Andet jeg burde vide?

--
Med venlig hilsen / Best Regards
Brian J. N. - [ New-York@City.dk ]

Fra : Claus Jungersen

Dato : 08-07-03 22:10

"[ B@CHFiRE ]" <New-York@City.dk> wrote in message
> [...]
men
> er de stabile/ærlige og har de god dækning? Andet jeg burde vide?

Efter min mening det mest ærlige, billigste, smarteste, nemmeste
teleselskab. Gennemskueligt, og kundeservicen virker også som den skal.

Dækningen er den samme som TDC Mobil, da de kører på TDC's net. Det betyder
rigtig god dækning.

Jeg har virkelig intet at klage over ved Telmore - for tiden kører de jo
gratis GPRS og MMS (Lækkert!), og for en måneds tid siden gav de 1 million
gratis websms'er væk... Det er da nogen fine folk, selvom der selvfølgelig
ligger forretning bag gaverne

Andet du burde vide? Det er jo nødvendigt at have et dankort, eller en af de
netbanker Telmore samarbejder med, for at bruge Telmore. Til gengæld kan du
tilmelde dig automatisk optankning - så skal du kun tanke en gang, hvor
efter den gør det automatisk hver gang kontoen går på 0 - du bestemmer det
automatiske beløb. Smart.

Hilsen
Claus Jungersen

Fra : Søren Christensen

Dato : 08-07-03 23:22

"[ B@CHFiRE ]" <New-York@City.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> No'en her, der har erfaringer med Telmore? Overvejer at skifte til dem,
men
> er de stabile/ærlige og har de god dækning? Andet jeg burde vide?

Kun gode erfaringer herfra! Og det tror jeg der er rigtigt mange her der vil
skrive under på!
Har faktisk aldrig hørt noget dårligt om dem...

Venligst

Fra : Peter

Dato : 10-07-03 12:20

Hej Søren.

Nu vil jeg ikke ødelægge noget, og du kan jo naturligvis selv vælge om
du vil opfatte det positivt eller negativt.

Men TDC har jo nu engang, så vidt jeg er informeret, købt sig til
veto-ret i Telmore.

Det ser jeg som rimelig negativt...

Nu må vi bare håbe at TDC ikke har onde planer med sit køb...

Mvh

Peter

Fra : [ B@CHFiRE ]

Dato : 10-07-03 12:44

> Men TDC har jo nu engang, så vidt jeg er informeret, købt sig til
> veto-ret i Telmore.
> Det ser jeg som rimelig negativt...

Undskyld, hvis jeg ikke har lyttet efter i skolen.. Men hvad vil det sige,
at de har købt sig til "veto-ret"..?

Fra : Claus Jungersen

Dato : 10-07-03 13:04

> Undskyld, hvis jeg ikke har lyttet efter i skolen.. Men hvad vil det sige,
> [...]

Ja, normalt ville jeg også vide hvad "veto-ret" dækker over - men i dette
tilfælde er jeg heller ikke helt med... TDC sidder vel ikke med i Telmores
bestyrelse??

Selvfølgelig er Telmore afhængig af TDCs net, som det ser ud nu...

Hilsen
Claus

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 10-07-03 19:24

Hej

"Claus Jungersen" <clausREMOVEjungersen@hotmail.com> wrote:

>Ja, normalt ville jeg også vide hvad "veto-ret" dækker over - men i dette
>tilfælde er jeg heller ikke helt med... TDC sidder vel ikke med i Telmores
>bestyrelse??

TDC har for en tid siden købt en aktiepost af ukendt ((ihvertfald for
mig)) størrelse i Telmore, og derfor sidder TDC også med i Telmore's
bestyrelse.

Jeg håber sandelig heller ikke at de har veto-ret, som sædvanligvis
betyder at man ved at nedlægge veto kan stoppe planer og tiltag som
resten af bestyrelsen ellers er enige om.

--
M.v.h. Ole®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Kong Kent

Dato : 08-07-03 23:51

> No'en her, der har erfaringer med Telmore? Overvejer at skifte til dem,
men
> er de stabile/ærlige og har de god dækning? Andet jeg burde vide?

Har brugt dem siden december 2001, og har *ALDRIG* haft problemer med dem.
De snyder sig ikke, og kræver blot internet-adgang samt et Dankort. Så er du
kørende, og det er skidenemt. God dækning (TDCs net), og ja - har aldrig
brugt deres kundeservice, for jeg har ganske simpelt ikke haft noget at
klage over.

Suverænt, billigt, og letforståeligt selskab. Har kun de varmeste
anbefalinger herfra.

Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com

Fra : MaRk

Dato : 09-07-03 00:27

> No'en her, der har erfaringer med Telmore? Overvejer at skifte til dem,
men
> er de stabile/ærlige og har de god dækning? Andet jeg burde vide?

Tror du selv de er stabile og ærglige når de har konstan kundevækst som kun
går opad, og har steget voldsomt det sidste halve år? Prøv at læs lidt i
gruppen.

Jeg tror selv at de er det mest tilfreds stillende selskab i deres kategori
i dk, samtidig også det mest ærlige og stabile.

De bruger tdcs master, hvis du har prøvet at kigge på denne her side så
havde også fået svar på det
http://www.telmore.dk/

Andet, de har lige udbudt gprs og mms...

Mvh
Mark
Glad telmore kunde i over 1 år...

Fra : Jesper Winding

Dato : 09-07-03 00:38

Kan kun anbefales. Bedste kundeservice på markedet og dødstabil. Ingen
kritik punkter fra min side overhovedet. Og med 3 måneders gratis GPRS
sidder jeg rigtigt og hygger mig :) Der er ikke noget alternativ i efter min
mening.

--
/Jesper
http://jespersunivers.dk

Fra : Claus Andersen

Dato : 09-07-03 11:43

Jeg har også kun gode erfaringer med Telmore.
Jeg har brugt e-mail kunde support i f.m. MMS opsætning som ikke virkede på
min mobil. Der gik kun 4 timer før jeg havde svar, det må siges at være ret
så hurtigt.
Det kom i øvrigt til at virke efter deres hurtige svar.

>snip>
"Tror du selv de er stabile og ærglige når de har konstan kundevækst som kun
går opad, og har steget voldsomt det sidste halve år?"

Hvis man kikker på Telmore hjemmeside søger de faktisk personale til support
mm. Personligt tror jeg ikke det vil være et problem i længden, og slet ikke
i forhold til andre selskaber hvor man kan vente timevis i telefon kø.

Så alt i alt.

Intet negativt ved Telmore. Hvis man har internet og dankort er der faktisk
ikke noget at betænke sig over med mindre man er erhvervskunde med
kunderabat.

Hilsen

Claus Andersen

Fra : [ B@CHFiRE ]

Dato : 10-07-03 00:09

Hey alle der svarede,

Okay, det lyder jo ganske attraktivt. Mange tusind tak for lidt input..