Udgivelser der minder om Master of Orion, ~
Fra : Lars Wiberg

Dato : 08-07-03 21:54

Jeg var et smut i rodekassen her i weekenden, og faldt over de titler
jeg har nævnt i subject. Ud over at være nogle gode gamle travere, så
er de også lidt støvede. Jeg har set MOO3 er udkommet, og Star Control
II er efterhånden en gammel sag, men hvad findes der af nutidige
udgivelser der læner sig op af disse klassikeres stilarter?

Det er mest MOO genren jeg er på jagt efter.

Jeg har fundet Galactic Civilizations, men jeg har endnu fået hentet
demoen.

MOO3 er forresten lige blevet bestilt :)

--
Lars Wiberg alias Slartibartfast /\ ASCII Ribbon Campaign
http://southend.dk/ \/ No HTML or RTF in mail

Fra : Ronny Nielsen

Dato : 09-07-03 11:59

"Lars Wiberg" <lw@#nospam#c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> udgivelser der læner sig op af disse klassikeres stilarter?
>
> Det er mest MOO genren jeg er på jagt efter.

Udover de 2 du nævner, er det et ret stille i den niche for tiden :(

> Jeg har fundet Galactic Civilizations, men jeg har endnu fået hentet
> demoen.

Ret godt, men personligt syntes jeg ikke det holder så længe. Der er dog
mange fans, der trofast spiller det.

> MOO3 er forresten lige blevet bestilt :)

Afbestil hvis du kan nå det!! Det er mere et regneark end et spil :(

Kæmpeskuffelse når man var fan af forgængerne, men nu er det heller ikke
samme folk der står bag.