Vises hemmeligt nummer i en besked??
Fra : Mads Andersen

Dato : 01-04-01 13:11

Hej

Jeg har lige et spørgsmål, hvis jeg har valgt hemmeligt nummer hos mit
teleselskab, vises mit nummer så ikke når jeg sender en besked???

Mads

Fra : Hauge

Dato : 01-04-01 13:36

Hejsa

"Mads Andersen" <mva@frizone.dk> wrote in message
> Jeg har lige et spørgsmål, hvis jeg har valgt hemmeligt nummer hos mit
> teleselskab, vises mit nummer så ikke når jeg sender en besked???

Jo det vises.

Mvh Hauge

Fra : [UC]Rapperand =\)

Dato : 05-04-01 17:46

"Hauge" <hauge@CUThrcnet.dk> wrote in message
> Hejsa
>
> "Mads Andersen" <mva@frizone.dk> wrote in message
>
> Jo det vises.

Yep det gør det :)
Mobilix kunder kan indsætte "-a-" (eller sådan noget) i starten af deres
SMS, så skjules nummeret!

--
Merry easter from [UC]Rapperand =)
ICQ# 54047619

Proud member of United Cows
http://unitedcows.com

"Mange mennesker bliver angst når de hører at Heinz tomatketchup er en tyk
ketchup. Folk tror at de bliver tykke af det. Sansynligheden for at det sker
er det samme som hvis man spiste en hotdog med løg og der groede løg på
ryggen af en. Heinz tomatketchup - Verdens bedste ketchup!"

Fra : jan steen sørensen

Dato : 05-04-01 20:21

>Mobilix kunder kan indsætte "-a-" (eller sådan noget) i starten af deres
>SMS, så skjules nummeret!

og det virker heller ikke mere - "servicen" stoppede tilbage i nov 2000. men
det virkede før dette...
Jan

Fra : [UC]Rapperand =\)

Dato : 06-04-01 19:47

"jan steen sørensen" <jss@private.dk> wrote in message

> og det virker heller ikke mere - "servicen" stoppede tilbage i nov 2000.
men
> det virkede før dette...

Hmm... Badass :(
De fik sikkert klager over det!

Fra : Henrik Hansen

Dato : 01-04-01 15:11

>Jeg har lige et spørgsmål, hvis jeg har valgt hemmeligt nummer hos mit
>teleselskab, vises mit nummer så ikke når jeg sender en besked???
[...]

Jo. Teledanmark eg. skal have din underskrift, som accept for at dit
numer vises, når du skriver SMS'er.

Ellers kan du ikke sende SMS med hemmeligt nummer.

--
Henrik
http://home1.stofanet.dk/sequel/