ringetoner?!
Fra : third.gonad

Dato : 08-07-03 21:21

sikkert et dumt spørgsmål...men hva' fa'en...

hvad er forskellen på flerstemmige og polyfoniske ringetoner??
jeg troede det var det samme, men har lige fået andet at vide
nede i Bilka

m.v.h.
Flemming

Fra : Maze

Dato : 08-07-03 21:29

third.gonad wrote:
> sikkert et dumt spørgsmål...men hva' fa'en...
>
> hvad er forskellen på flerstemmige og polyfoniske ringetoner??
> jeg troede det var det samme, men har lige fået andet at vide
> nede i Bilka

Det er det samme...

--
/Maze
"Of all the things I've lost, I miss my brain the most" Ozzy Osbourne

P.S.: Hvis du vil sende en mail, så fjern triple-x..

Fra : third.gonad

Dato : 08-07-03 21:51

....tjaah.....det kunne man vel ha' sagt sig selv...typisk Bilka!!
tak for svaret!

m.v.h.
Flemming