Vis nummer på SE T310
Fra : Søren Christensen

Dato : 08-07-03 19:24

Hej

Nu er jeg efterhånden blevet gjort opmærksom på af folk at det er
irriterende de ikke kan se hvem det er der har ringet når jeg ringer... Hvor
slår jeg vis nummer til?
Kan simpelthen ikke finde den menu. Jeg kan kun slå det til for næste
opkald, men derefter er det skjult igen...
Dvs jeg skal ind i den menu hver gang.

Venligst

Fra : Johnny

Dato : 08-07-03 20:37

Søren Christensen wrote:

> [...]
> Kan simpelthen ikke finde den menu. Jeg kan kun slå det til for næste
> opkald, men derefter er det skjult igen...

Har du hemmeligt nummer hos din udbyder? Som standart er vis nr. slået
til permanent på en T310.

--
/ Johnny

I love my Sony-Ericsson T310!

Fra : Søren Christensen

Dato : 08-07-03 20:49

"Johnny" <johnny_fjern_alt_efter_navnet@inpulse.dk> skrev i en meddelelse

Hvor

> Har du hemmeligt nummer hos din udbyder? Som standart er vis nr. slået
> til permanent på en T310.
>
> --

Nej det skulle jeg ikke gerne have medmindre de har gjort det ved en fejl.
Det kunne være jeg skulle forhøre mig....

Venligst

Fra : jubii

Dato : 08-07-03 21:28

Jeg har en t68i jeg ved hvad du skal
når du har trykket nummeret skal du trykke på knappen under yes så står
der skjul mit nr. eller vis mit nr. det er sådan set meget
enkelt.......... ......... mvh jubiiiiiiii

http://www.kandu.dk/

Fra : Søren Christensen

Dato : 08-07-03 23:20

"jubii" <jubii.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har en t68i jeg ved hvad du skal
> når du har trykket nummeret skal du trykke på knappen under yes så står
> der skjul mit nr. eller vis mit nr. det er sådan set meget
> enkelt.......... ......... mvh jubiiiiiiii

Jamen det kan da ikke passe jeg skal det hver gang jeg vil ringe til en.

Venligst